AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor er merkelappene dine fra nå? Anonymkode: 9eaf0...028 Askeladden Anonymkode: 80089...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Askeladden Anonymkode: 80089...944 Hmm.. Har også fra der, og de sitter godt synes jeg.. Uff, da er det ikke lett altså.. Har ikke så mye råd og tips utover det jeg har nevnt tidligere da.. Blir vel å bruke ekstra tid hver dag å lete.. Og, spørre på fb gruppene dere har.. Det gjøres ofte her hvert fall ser jeg.. Noe ala ; Hei, har noen fått med seg en slik vott hjem? Evt, ville jeg kjøpt stempel og stemplet det veldig synlig! Evt, skrevet navn og nummer med sprit tusj.. Igjen forran på votten.. Anonymkode: 9eaf0...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Må han bruke tid på å lete selv? Som i lang og kjedelig tid? Her begynte ungene PLUTSELIG å ta mye bedre vare på tingene sine når de måtte dra tilbake til skolen og lete til de fant dem, eller i alle fall så og så lang tid. Tok noen runder med midlertidig dritsure unger, og så mista de brått 90% færre hansker, luer, matbokser osv. Anonymkode: 9c096...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #24 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gutten min som går i 1.klasse tar ikke vare på tingene sine. Han mister ofte hansker, lue, sokker osv. Han fikk helt nye hansker i oktober...mista den ene. Kjøpte nye igjen og etter bare 3 dagers bruk mister han den ene hansken igjen!!! Hva i alle dager skal jeg gjøre med denne gutten???? Ting er liksom ikke gratis uansett om det kjøpt brukt. Har også sjekket gjenglemte bokser Lurer på om det er innafor å henge opp lapp på skolen om hvis noen finner hansken så kan de legge den i hylla til gutten min?? Kan man gjøre dette? Anonymkode: 80089...944 Her sender de mail til hele skolen om noen unger mister noe. "Klara mistet ene hansken sin i går, si ifra om dere finner". Anonymkode: f5611...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gutten min som går i 1.klasse tar ikke vare på tingene sine. Han mister ofte hansker, lue, sokker osv. Han fikk helt nye hansker i oktober...mista den ene. Kjøpte nye igjen og etter bare 3 dagers bruk mister han den ene hansken igjen!!! Hva i alle dager skal jeg gjøre med denne gutten???? Ting er liksom ikke gratis uansett om det kjøpt brukt. Har også sjekket gjenglemte bokser Lurer på om det er innafor å henge opp lapp på skolen om hvis noen finner hansken så kan de legge den i hylla til gutten min?? Kan man gjøre dette? Anonymkode: 80089...944 Jeg har ADD og har mistet yikg hele livet. Det var verst i skolealder og litt bedre nå, men mulig ditt barn og har ADHD? Da mister en fort fokus og glemmer ting. For meg hjelper det å legge ting på samme plass, så vet jeg hvor jeg skal lete. Kanskje noe å fokusere på for barnet ditt,? Anonymkode: e9f6b...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden Jeg må selvsagt møte opp og sømfare skolen, lekegården, sfo og alle steder de legger "glemt tøy". Har tidligere spasert ut med søppelsekker fullt med tøy, dresser, regntøy og skotøy 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå