AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1 Skrevet 19. desember 2024 Flere som gleder seg til jul med barna? Blir så koselig med lange dager hjemme, ut og ake, stå på ski, se på filmer. De er 3 og 7 så ryker vel i tottene på hverandre 7 ganger om dagen. Men vi gleder oss til å reise til besteforeldrene hit og dit, få servert julemat av svigerfamilien. Dette blir fint! Anonymkode: 115eb...0bc 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #2 Skrevet 19. desember 2024 Ja, vi har bare en da, så kanskje litt lettere alt etter hvordan man ser det. Gleder meg masse til juleferien og lange dager sammen med utflukter og brettspill! Vi pleier alltid å ha overnatting sammen på stuen og se filmer til sent på kveld mens vi spiser rester fra juleselskapet. Gleder meg også til hele familien skal samles og spise god mat! Anonymkode: f3e17...932 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #3 Skrevet 19. desember 2024 Åhh, blir så glad når jeg hører folk som gleder seg til å være med storfamilien og ikke klager og syter over at "å, gruer meg til jul, for svigermor ønsker at vi skal være hos dem og vi vil ha våre egne tradisjoner..." osv. Jeg gleder meg også til jul og å være mye sammen med barna og familien for øvrig 😍 God Jul! Anonymkode: 68314...da2 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #4 Skrevet 19. desember 2024 Ja jeg gleder meg til romjul og nyttår med mine i år, men her er det ikke et snøfnugg i sikte, så jeg håper det kommer noe. Mer å finne på ute med litt snø, og ut må vi. Anonymkode: ee125...84b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå