AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1 Del Skrevet 19. desember 2024 Akkurat som Rema bestemmer til dels middag og matvaner til det norske folk. At alt er kommersielt rigget. Nå er ikke jeg en film eller serieekspert. Men har det jeg vil si normal smak. Men har funnet mye søppel i topplisten som blir en flopp og kvalitetsserier langt nede i menyen som aldri ble «hypet». Anonymkode: 36f86...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #2 Del Skrevet 19. desember 2024 Stoler ikke det grann på den listen. Det kan være topplisten for de innen din alder, ditt kjønn, din lokasjon, ditt land, din interesse osv osv Sitat Netflix's "Top Picks" is a personalization feature which recommends shows and movies based on the user's viewing history. Anonymkode: 7dfa5...a8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 19. desember 2024 #3 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg er ganske sikker på at de listene manipuleres til en viss grad, akkurat som «populære produkter» og «andre kjøpte også» på nettbutikker Dukker stadig opp serier på disse listene som det ikke gir mening at plutselig hopper opp på topplisten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 11.03): Stoler ikke det grann på den listen. Det kan være topplisten for de innen din alder, ditt kjønn, din lokasjon, ditt land, din interesse osv osv Anonymkode: 7dfa5...a8d Top picks er vel noe annet enn 10 mest populære i dag? Anonymkode: f1223...e6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå