AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er delvis sykemeldt pga stress, og har over tid hatt mye øresus. Merker at jeg får et trykk i ørene innimellom, spesielt hvis jeg har gjort for mye. Alle lyder forsterkes og det er skikkelig slitsomt. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt dette? Anonymkode: eb83e...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er delvis sykemeldt pga stress, og har over tid hatt mye øresus. Merker at jeg får et trykk i ørene innimellom, spesielt hvis jeg har gjort for mye. Alle lyder forsterkes og det er skikkelig slitsomt. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt dette? Anonymkode: eb83e...6d4 Det betyr at du har ett overaktivt nervesystem. Det beste er å roe nervesystemet helt ned over tid så kan du bli kvitt det. For noen blir det kronisk når man først har begynt å slite med det. Anonymkode: 6d865...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå