Gå til innhold

Hvorfor registrere seg??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest VELDIG ANONYM

Hvilke gode argumenter finnes for å registrere seg?

Jeg er ikke ute etter å provosere, jeg mener det virkelig. Man kan jo opprette en hvilken som helst hotmail-adresse og oppgi den. Når jeg ser i profilene til folk, står det som regel ingenting. De fleste ønsker jo å være anonyme, det er vel noe av vitsen, å kunne være åpne uten å tilkjennegi seg.

Om jeg signerer eller kaller meg Huldra, Bettan eller Kari, who cares?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Når du registrerer deg har du et nick. Folk som har vært her en stund kjenner igjen hverandre. Det er også greit å være noen.

Andre fordeler er at en kan være med på bl.a avstemninger, og en kan sende og få PM.

Du skaper jo deg en identitet som bare er deg her inne, og som folk kjenner.

Jeg har være her en stund nå, og føler jeg kjenner folk her inne og vet hva de mener.

Føler at KG er en stor familie jeg. (fam. nr 2)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi:

Du kan få deg en morsom avatar, du kan ha en fast signatur, du kan gå inn på profilen og finne innleggene du har skrevet før (hvis du har dårlig hukommelse), du kan motta pm fra folk som blir pissed på deg, eller folk som vil flørte (har ikke mottatt noen av delene selv, men man vet jo aldri..), osv... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med veldig anonym. Kan ikke se så mange gode grunner til å registrere meg.

Helt klart er behovene ulike. Men i tillegg de de overnevnte grunnene, tror jeg også at "kjente" brukere ofterer får respons. Grunnen er nok at vi "kjenner" hverandre og har inderlig lyst til å være behjelpelig.

Må nok innrømme at jeg også synes det er mer gøy å diskutere med de jeg "kjenner" enn en gjeng med gjeste, særlig når du ikke klarer å skille en gjest fra en annen. Grunnen til det er at det er så mange gjester at du ikke klarer å identifiserer en klar tengning over hva denne personen står for.

Et eksepmel på det er at vi som "kjenner" hverandre kan nok forvente ulike reaksjoner hos hverandre ut i fra hvordan vi kjenner den. Og det er faktisk morsomt. Så kan du sikker spørre, hvorfor det er så viktig. Det er ikke så viktig, men det er vel slik de fleste av oss har det IRL også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker aa "kjenne igjen" de jeg moter her inne, jeg. Saa da regner jeg med at andre ogsaa setter pris paa dette. Det er med andre ord ikke snakk om "anonym" kontra "ikke anonym".

Hver sin lyst! Det er greit med de som ikke onsker aa registrere seg ogsaa, bevares!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har et spørsmål er det veldig høvelig at man får e-mail når man får svar. Det var grunnen til at jeg registrerte meg. :wink:

Dessuten kan man jo ikke delta på avstemninger med mindre man er registrert. (ikke d at d er så viktig, men litt morsomt bare :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke tenkt meg å ikke registrere meg! Sier ikke noe jeg ikke kan stå for, og da må folk kunne få kjenne meg igjen fra gang til gang! synes det blir den ærligste måten å gjøre noe på! Irriterer meg ofte over enkelte gjester som er inne og sprer kvalme...synes de er utrolig feige som ikke gjør seg gjenkjennelig! Det gjør at jeg alltid har et dårlig utgangspunkt når jeg leser "gjesteinnlegg" !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Irriterer meg ofte over enkelte gjester som er inne og sprer kvalme...synes de er utrolig feige som ikke gjør seg gjenkjennelig! Det gjør at jeg alltid har et dårlig utgangspunkt når jeg leser "gjesteinnlegg" !

De siste dagene har vi hatt massevis av tulle-innlegg. Noen om svært alvorlige temaer men som er skrevet på en slik måte at de ikke kan tas alvorlig. Innlegg om overvekt, mishandling, alkoholproblemer og selvmord.

Som dere ser av signaturen min får jeg ofte gjennomgå av div. "Gjester"- derfor er jeg veldig for at alle brukere registrerer seg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

greit at man får veldig mange tulle innlegg, men hva med f. eks waco, skriver ikke han mye rart? og han får jo bare huden full av kjeft i fremtiden hvis han prøver å være seriøs for en gangs skyld, da blir han jo hudflettet her inne av diverse folk som ikke greier å glemme hva han sa...

Så jeg trives veldig godt med å være anonym her inne, da får jeg folks ærlige mening om hva de mener om mitt problem, uavhengig av hvem jeg er, og hva jeg har sagt tidligere, og det er så DEILIG!

Folk har en tendens til å angripe person istedet for sak her inne, det er en av grunnene til at jeg velger å være anonym.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
greit at man får veldig mange tulle innlegg, men hva med f. eks waco, skriver ikke han mye rart? og han får jo bare huden full av kjeft i fremtiden hvis han prøver å være seriøs for en gangs skyld

Waco har aldri i hele sin tid på KG skrevet ett eneste seriøst innlegg. I alt han skriver ligger det en spydig tone enten det handler om utroskap, voldtekt eller husarbeid. Ett av hans mest kjente utsagt er at kvinner burde være takknemmelige for å bli voldtatt- fordi det betyr at de er så pene at menn ikke kan styre seg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Wacos innlegg leser jeg dem ikke lenger. Det er jo helt tydelig at hans store glede er å provosere her inne på KG. Så jeg gir totalt blaffen i alt han skriver, så blir det i allefall en mindre å provosere for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og fordi noen av en eller annet grunn da har myyyyyye lettere for å slenge med leppa. Det kommer en del dritt fra registrerte brukere her inne også, men det er sabla mange gjester som er fort frempå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvorfor Waco ikke er blitt utestengt fra KG for lenge siden er for mange ett stort mysterium¨- meg selv inkludert.

Dessverre har vi endel udugelige moderatorer her som har latt han få holde på som man vil med til dels grove utsagn om både kvinner generelt og enkeltbrukere.

Hovedgrunnen til at han fortsatt får holde på som han gjør er nok dessverre fordi mange forsøker og forstå han og dermed forsvarer Waco. En klassisk feil som mange kvinner gjør bla. når de gifter seg med voldsforbrytere og sier at "han har forandret seg".

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skulle ikke handle om Waco.

Forøvrig har ikke Kg udugelige moderatorer Milla, om alle holdt seg til reglene hadde moderatorene vært overflødige her inne. Om noen noengang skal utestenges er det en avgjørelse som taes av meg, ikke av moderatorene. I utgangspunktet ønsker jeg ikke utestenge noen! Dessuten er det vanskelig i praksis, siden man alltid kan registrere ett nytt nick...

Det er brukernes ansvar å holde KGs forum som ett trivelig sted å være - for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...