Gå til innhold

Hvor viktig for deg er det at partneren du velger til kjæreste er god i senga?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann eller kvinne. Hvor viktig er det for deg at din kjæreste er god/flink i senga? 

Er det svært viktig eller mindre viktig?

Anonymkode: 02279...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig viktig.

Å kunne ha det gøy sammen, på alle arenaer i livet, er et tegn på at vi passer sammen.

Samme som at det er viktig at vi passer sammen på andre områder i livet, og at det ikke ligger ting der som vil kunne være en kilde til irritasjon og splid mellom oss. Ikke bare i senga, men hverdagen generelt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig viktig. Eksen var dårlig i senga, og det var en av grunnene jeg gikk fra henne. Trodde det skulle gå seg til med tiden, men hun var helt interresert i å kommunisere rundt dette, så da ble det slik 

Anonymkode: 59bb6...0ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forelska i mannen min på grunn av at han var og fortsatt er vanvittig god i senga. Husker jeg ble helt satt ut første gangen vi hadde sex, det var så vanvittig deilig! Dette gjorde at jeg tenkte masse på han og fantaserte mye om han. Hadde han ikke vært så bra kan det jo være at Hannes andre meget gode sider ikke ville blitt lagt like godt merke til? 
jeg er en veldig fysisk person, begjær, forelskelse og kjærlighet henger sammen hos meg 

Anonymkode: e75e9...eed

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke viktig i det hele tatt her,  er fornøyd med bare helt vanlig stilling og ikke opptatt av å måtte få orgasme. Så jeg er vel sikkert bare rar der🤔😅 Det som derimot hadde vært viktig med partner her er at man er omsorgsfull, rolig og kunne prate/dele alt med. 

Anonymkode: d19cf...e80

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke viktig i det hele tatt her,  er fornøyd med bare helt vanlig stilling og ikke opptatt av å måtte få orgasme. Så jeg er vel sikkert bare rar der🤔😅 Det som derimot hadde vært viktig med partner her er at man er omsorgsfull, rolig og kunne prate/dele alt med. 

Anonymkode: d19cf...e80

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

God i senga er noe man utvikler som par over tid. 

Anonymkode: 51bc9...203

Enig

Anonymkode: 46515...ee3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig for meg, hadde ikke blitt sammen med en som jeg hadde dårlig sex med.

Anonymkode: 5ca11...a79

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

God i senga er noe man utvikler som par over tid. 

Anonymkode: 51bc9...203

Ikke nødvendigvis, noen par vil aldri få god sex, uansett hvor mye de prøver 

Anonymkode: 59bb6...0ca

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"God" er jo en forholdvis ullen størrelse da. Kompatibel er viktig.

Anonymkode: bf358...003

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde det vært mye viktigere at vi har det gøy sammen utenom senga, at vi kan snakke om alt, og at vi ønsker å være der for hverandre. 

Min eks var god i senga, men hadde ingen av de andre kvalitetene jeg ramser opp over der. Jeg mistet meg selv totalt, og sliter fortsatt år etterpå, med å finne verdien min igjen, etter å ha følt meg til bry for han i årevis. 

Anonymkode: 811f5...ad3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For min del hadde det vært mye viktigere at vi har det gøy sammen utenom senga, at vi kan snakke om alt, og at vi ønsker å være der for hverandre. 

Min eks var god i senga, men hadde ingen av de andre kvalitetene jeg ramser opp over der. Jeg mistet meg selv totalt, og sliter fortsatt år etterpå, med å finne verdien min igjen, etter å ha følt meg til bry for han i årevis. 

Anonymkode: 811f5...ad3

Enig. Hadde det helt rått i senga med min forrige partner, han var rett og slett konge. Men en idiot. Har et mye bedre liv med han jeg er sammen med nå. Sexlivet er ikke like bra som med forrige, men livet i seg selv er mye bedre. 

Anonymkode: 8ca65...a6f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller kjedelig og lite sex med en bra fyr, enn rå sex med en man ikke kan stole på.

Anonymkode: dbcf6...e68

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mann eller kvinne. Hvor viktig er det for deg at din kjæreste er god/flink i senga? 

Helt klart mindre viktig for min del.

Vi anså oss som et par før jeg hadde en klar oppfatning av hvordan sexen vår ville være.

Kan legge til at jeg aldri har hatt en kjæreste hvor jeg har tenkt at sexen ikke er bra.

Samtidig er ikke sex så forbanna viktig for min del.

Anonymkode: 826f3...9a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være en spire fra starten av som tegner på digg sex.

Heldigvis har kjæresten hele pakken på alle punkter🤗

Anonymkode: 1f673...948

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

God i senga? Ingenting som heter det. Kommunikasjon derimot.

Anonymkode: 7eb3b...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert under "kompatible", men mannen min og jeg hadde god sex fra første sekund, helt utrolig god faktisk. Og det selv om vi er veldig vanilje og det går i misjonær, doggy og en og annen BJ. Han slikker ikke engang. Men jeg blir så tent bare av å se ham naken, og kommer nesten alltid når vi har sex. Så får det bare være at han synes det er flaut å snakke om sex, så kommunikasjon der er rimelig utelukket. Trenger ikke forbedre noe som er perfekt uansett.

Vi fungerer veldig godt sammen ellers også, vært sammen i 20 år og har 3 barn.

Anonymkode: 3b99c...3c2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...