Gå til innhold

Noen som har sett filmen Elskling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har sett filmen no, og må si at jeg syns den var merkelig.

De som ikke har sett den ikke les videre!

Den fremmer bare hennes feil. Det at hun er utslitt som står alene i så mange uker i strekk hver gang med alt. Kontroll på alt og helt alene med alt. Hun venter og med å ta foreldresamtalen med lærer så de kan gjøre det sammen når han kommer hjem, han bare tar den på tlf når hun ikke er der, utrolig unødvendig gjort!

Hadde sett for meg mer psrtetapi samtaler med begge to. Og egentlig med hver av de og!

Slutten var rar!

Hadde gledet meg til filmen men terningkast maks 2!

Skuespillerne i seg srlv gjorde en god jobb, for all del! Men manuset ble for dumt!

Hadde vært bedre om de så ting fra begge sine sider, at begge strakk ut en hånd. Legge mer ord på følelsene sine og det de begge føler eller savner!

Anonymkode: a3dd1...627

Det virker som du ønsket noe annet fra filmen enn det den var. Du ser overflaten av problemene, ikke det filmen grunnleggende handler om. Er ikke enig i at den fremmer bare hennes feil. 

Er du ute etter parterapi er det lurt å se filmer/serier som handler om det. Couples therapy på vgtv og podcasten til Steinar og Cathrine Sagen er mer aktuell for det du er ute etter.

Anonymkode: 50d17...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo som en skrekkfilm for slitne småbarnsmødre som pusher 40!

Kjente meg igjen i så mye! Min største frykt er at mannen skal gå fra meg, likevel kjefter og smeller jeg på han hele tiden og prøver å gi han dårlig samvittighet f.eks for å jobbe helg. Jeg er dritsliten og prøver å legge det på han.

Innser nå at det hele bunner i at jeg hater meg selv. Alltid gjort og er elendig på å ta imot kjærlighet. Rent objektivt ser jeg jo at mannen gjør alt han kan for at vi skal ha det bra, han prøver å gi meg kjærlighet, men jeg dytter han bort og gjør det vanskelig for han å være snill med meg.

Glad jeg så filmen. For en øyeåpner! Skal virkelig ta meg sammen, begynne å se med nye øyne og faktisk ta imot den kjærligheten de rundt meg vil gi.

Og til de som lurte - dette kan være en tøff film å se sammen med partner. Mye bensin til bålet etter min mening - hvis det allerede er et bål som ulmer.

Anonymkode: 9a3d6...65c

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...