Gå til innhold

Sånn generelt hvor stor andel menn syns dere damer er attraktive?

AnonymBruker

Hvor stor andel menn syns du som kvinne er attraktive?  

22 stemmer

1. 1. Hvor stor andel menn er attraktive for kvinner?

• 80-100%
      1
    • 60-80%
      0
    • 40-60%
      1
    • 20-40%
      4
    • 10-20%
      5
    • 0-10%
      11
    • 0%
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sånn hvor stor andel menn dere møter anseer dere kvinner som svært attraktive sån ca ?

Anonymkode: 2a658...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenker du alle menn fra 18-112 år? 

Anonymkode: 5d728...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare utseende som inngår i denne attraktiviteten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker du alle menn fra 18-112 år? 

Ja menn generelt i datebar alder til deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det bare utseende som inngår i denne attraktiviteten? 

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du spør feil. Som kvinne blir jeg tiltrukket av folk som har noe ved seg (utstråler trygghet og har en slags selvtillit, gjerne humor), dette oppstår først når jeg møter vedkommende, et bilde sier fint lite.

Pent utseende på bilde kan jeg legge merke til som «pen», men det kan like gjerne gjøre at jeg tenker han er «for pen» og sikkert veldig selvopptatt… en sånn fyr må derfor jobbe for å bevise at han er jordnær og genuin før jeg finner han attraktiv.

Jeg synes mannfolk er ok, og jobber med mange av dem. 

Anonymkode: 28fd9...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du spør feil. Som kvinne blir jeg tiltrukket av folk som har noe ved seg (utstråler trygghet og har en slags selvtillit, gjerne humor), dette oppstår først når jeg møter vedkommende, et bilde sier fint lite.

Pent utseende på bilde kan jeg legge merke til som «pen», men det kan like gjerne gjøre at jeg tenker han er «for pen» og sikkert veldig selvopptatt… en sånn fyr må derfor jobbe for å bevise at han er jordnær og genuin før jeg finner han attraktiv.

Jeg synes mannfolk er ok, og jobber med mange av dem. 

Jeg mente som sagt attraktiv. Hvem en finner attraktiv er ikke nødvendigvis forbundet til utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er vanskelig å svare på. For å finne en mann attraktiv må jeg kjenne han. De jeg kjenner, som er single, er ikke attraktive. De som er attraktive er i forhold, og noen av de som er i forhold finner jeg ikke attraktive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger å kjenne noen, ha pratet med dem, vite hvem de er som person. Jeg trenger å høre stemmen deres, se smilet deres, se ansiktsuttrykk. Og mye annet før jeg klarer å se på dem som attraktive. 

Jeg kan legge merke til menn som pene når jeg går forbi dem, men det betyr ikke at jeg tenker at de er attraktive. Jeg har ikke noe tall på det, hvor jeg ligger an hend. I dagens samfunn så løper folk av gårde før man blir kjent med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skalaen kunne vært finere fordel innenfor kun 0-20 % 😜

Under 1% er attraktive for min del. Det er sannelig langt mellom de. Og hvis man skal ta de som er SVÆRT attraktive, så blir jo tallet enda mindre! 

Anonymkode: ca876...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes spørsmålet er dårlig formulert. Mener du hvor stor andel av menn vi personlig synes er attraktive/føler oss tiltrukket av? Eller er det hvor stor andel av menn som jeg tror noen kvinner kunne synes var attraktiv? Forskjellen på dette er nok fra under 1% og over 90%.

Anonymkode: 16459...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mente som sagt attraktiv. Hvem en finner attraktiv er ikke nødvendigvis forbundet til utseende. 

Attraktive basert på f.eks de mannfolka jeg jobber sammen med, dvs at jeg faktisk har møtt og snakket med folk, som er innenfor +/- 5 år min alder, så vil jeg kunne gått på en date med 4 av 10. Liker dem og vi jobber i samme bransje så mye felles, men dette er da basert på at disse har gode egenskaper som ville gjort dem egna for mer enn bare vennskap slik jeg ser dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vanskelig å svare på, så har svart i forhold til menn i de miljøene jeg er i, der jeg har blitt kjent med mennene,  og der er det ganske mye bra menn. Dette er menn som er flinke i jobben sin, engasjerte og oppegående. Og så har jeg utelukket alle menn som er for gamle... Så svarte 20-40%. Men det er ganske få som jeg faktisk blir tiltrukket av da, det er mye som skal klaffe der. Skulle jeg tatt med alle menn i verden så er vi nok nede på noen veldig få prosenter... Men det fine er jo at vi er alle ulike ang hva vi liker.

Anonymkode: 3757a...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anslå at jeg finner ca 5% av menn attraktive. Det er ikke de kjekkeste 5%, de rikeste, de høyeste eller hva dere instinktivt tror når dere hører at vi kvinner er såpass kresne. Det er de 5% som har en totalpakke som passer til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger også å ha et inntrykk av dem som person, hvordan de høres ut, er og alt det. Å tenker også som andre at attraktiviteten forsvinner om han er i forhold for da er han ikke ledig, om han er for kjekk og andre ting.

Kan se på noen å tenke, fin mann. Men for dating, da er jo andelen kjempe liten. Å hvem jeg forelsker meg i, enda mindre og utenfor min kontroll. 

Ikke ta svaret som at menn er dårlige, men som at vi er mennekser som skal leve med noen, å da innebærer det svært mye.

Anonymkode: e3ecf...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...