Mariss@68 Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har små ører og sliter med å få øretelefoner til å sitte, særlig utfordring når jeg blir svett. Har sett på de som har feste bak øret, men kan man bruke disse sammen med briller? Noen tips? Vil ikke ha øreklokker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Jeg vet ikke hvilken prisklasse du tenker, og hvilke andre preferanser du har utenom at de skal passe små ører og briller. Jeg har unngått de som går bak ørene fordi jeg løper mye ute og bruker solbriller og/eller pannebånd, og ser for meg de blir ubehagelige da, så har ingen erfaring med de. Jeg kjøpte mine første buds i sommer, etter å alltid ha hatt med snor. JBL Tune 235NC helt trådløse in-ear hodetelefoner (sort) - Elkjøp | Elkjøp Jeg bruker alltid de minste gummidottene på alle headset, og disse sitter kjempefint når jeg løper lange turer i terreng. Det vil si, de sitter fint med mye bevegelse! Og jeg svetter utrolig mye når jeg driver med stiløping på sommer! Hovedgrunnen til at jeg kjøpte meg nye var nettopp at tidligere headset skled ut når jeg svettet. Jeg har ikke hatt noe problemer bruke solbriller til dem heller. Jeg synes de er veldig gode til styrke og cardio inne også, og jeg bruker de som bluetooth for å skravle i telefon når jeg gjør husarbeid hjemme! Minuset for meg er at hvis jeg løper utendørs i mye motvind, så får jeg vind-sus i dem. Men kun i mye motvind! Jeg synes også de kan bli ubehagelig å ha under enkelte pannebånd/buff som sitter stramt. Litt løsere pannebånd/buff/lue er ikke noe problem. Vet ikke om dette er noe til hjelp for deg? Ser den hygieniske utfordringen, men jeg skulle virkelig ønske det fantes en måte man kunne få prøvd headset før kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 29 minutter siden Forfatter #3 Del Skrevet 29 minutter siden Taluno skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hvilken prisklasse du tenker, og hvilke andre preferanser du har utenom at de skal passe små ører og briller. Jeg har unngått de som går bak ørene fordi jeg løper mye ute og bruker solbriller og/eller pannebånd, og ser for meg de blir ubehagelige da, så har ingen erfaring med de. Jeg kjøpte mine første buds i sommer, etter å alltid ha hatt med snor. JBL Tune 235NC helt trådløse in-ear hodetelefoner (sort) - Elkjøp | Elkjøp Jeg bruker alltid de minste gummidottene på alle headset, og disse sitter kjempefint når jeg løper lange turer i terreng. Det vil si, de sitter fint med mye bevegelse! Og jeg svetter utrolig mye når jeg driver med stiløping på sommer! Hovedgrunnen til at jeg kjøpte meg nye var nettopp at tidligere headset skled ut når jeg svettet. Jeg har ikke hatt noe problemer bruke solbriller til dem heller. Jeg synes de er veldig gode til styrke og cardio inne også, og jeg bruker de som bluetooth for å skravle i telefon når jeg gjør husarbeid hjemme! Minuset for meg er at hvis jeg løper utendørs i mye motvind, så får jeg vind-sus i dem. Men kun i mye motvind! Jeg synes også de kan bli ubehagelig å ha under enkelte pannebånd/buff som sitter stramt. Litt løsere pannebånd/buff/lue er ikke noe problem. Vet ikke om dette er noe til hjelp for deg? Ser den hygieniske utfordringen, men jeg skulle virkelig ønske det fantes en måte man kunne få prøvd headset før kjøp Tusen takk, veldig nyttig for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå