Gå til innhold

Hva er typisk utseende på kvinner, som får menn til å tenne seksuelt, men som de ofte ikke anseer som kjæreste materiale?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-jk- skrev (1 minutt siden):

For meg hadde det nok vært motsatt. Om jeg hadde vært interessert i å ha sex med noen som ikke var kjæresten min måtte det være en rimelig strøken dame for at det skulle vært interessant tror jeg. Som kjæreste spiller personlighet en mye større rolle, og da blir utseendet mer underordnet. 

Du tenker kanskje sånn fordi tilfeldig sex er noe du tenner lite på?

Han jeg var sammen med foretrakk også å være i et forhold, men i single perioder syntes han det var OK å ha det han kalte en praktisk pike, som kunne tilfredsstille fysiske behov. Han var helt klart den mest utseendefikserte av alle jeg har vært sammen med, og syntes det var veldig stas å "vise frem" en attraktiv kjæreste...Haha, jeg var ung og dum den gangen, hadde nok takket nei til en mann med den tankegangen i dag;)

Anonymkode: 618bb...f63

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pen & smart: kjærestemateriale

Pen & dum: sexmateriale

Stygg & smart: 

Stygg & dum: 

Anonymkode: 24dbc...af7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 11.37):

For en merkelig tankegang. Jeg er mann og jeg kunne aldri ha hatt sex med noen jeg ikke ville ha hatt som kjæreste. 

Anonymkode: fa02d...3f1

Sier ikke at tankegangen din er feil, men at du kaller andres tankegang for merkelig virker selvsentrert. Selvfølgelig ser de fleste menn for seg damer de kan tenke å ligge med, men ikke være sammen med. For meg som mann som er 40-something gjelder det både yngre damer og damer som har trophy-wife trekk. Mange av de som jeg gjerne ligger med, men som jeg ikke ser på som kjærestemateriale. 

Anonymkode: 956e1...660

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sier ikke at tankegangen din er feil, men at du kaller andres tankegang for merkelig virker selvsentrert. Selvfølgelig ser de fleste menn for seg damer de kan tenke å ligge med, men ikke være sammen med. For meg som mann som er 40-something gjelder det både yngre damer og damer som har trophy-wife trekk. Mange av de som jeg gjerne ligger med, men som jeg ikke ser på som kjærestemateriale. 

Poeng det, stor aldersforskjell er også gjerne fint for sex, men sjelden ideelt for langvarig forhold.

Anonymkode: a7305...8e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 18.16):

Stygg & smart: 

Stygg & dum: 

Smartere enn deg

Anonymkode: ee9bf...607

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utfordrende kledd. Blondt hår.

Anonymkode: fff73...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Million skrev (På 19.12.2024 den 12.26):

Tights med godt synlig camel toe er det jeg ville kalt "underliv på utstilling" i hvert fall. Man ser hele "greia" på en del kvinner i tights. Det er ganske uappetittelig egentlig.

Vet ikke hva den du siterte mente bokstavelig, men sikkert noe i den stilen?

Takk og pris! Når jeg drar på trening med min camel toe, hun er nesten alltid med, så et min største frykt at ekle griser skal syns det er turn on. Jeg er der for å trene, tights og mus = camel toe, helt uunngåelig. Ønsker dog ingen oppmerksomhet på det. Se på deg selv, la meg helst være. Om noe, så befriende at det blir sett på som uappetittlig 

Anonymkode: 46b75...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk og pris! Når jeg drar på trening med min camel toe, hun er nesten alltid med, så et min største frykt at ekle griser skal syns det er turn on. Jeg er der for å trene, tights og mus = camel toe, helt uunngåelig. Ønsker dog ingen oppmerksomhet på det. Se på deg selv, la meg helst være. Om noe, så befriende at det blir sett på som uappetittlig 

Det er jo naturlig, så ikke helt enig i at det skal være uappetittelig. Men helt enig i at jeg ikke ønsker oppmerksomhet på det! Hadde i en periode en mann på treningssenteret som både stirret og var innpåsliten så jeg endte opp med å gå med bind for å unngå problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 18.16):

Stygg & smart: 

Stygg & dum: 

Overfladisk.

Anonymkode: 6bc5b...087

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hannabanna skrev (38 minutter siden):

Det er jo naturlig, så ikke helt enig i at det skal være uappetittelig. Men helt enig i at jeg ikke ønsker oppmerksomhet på det! Hadde i en periode en mann på treningssenteret som både stirret og var innpåsliten så jeg endte opp med å gå med bind for å unngå problemet.

Lang T skjorte over er bedre.

- kvinne som liker å trene

Anonymkode: 8111a...b0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du bruker det mest velbrukte trikset i boka? Blir omtrent det samme som å si at jeg trener naken, men ønsker ingen oppmerksomhet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 18.05):

Du, vi er faktisk mange kvinner som trener og som gir hverandre megetsigende blikk når "bimboene" som på død og liv må "vise alt" dukker opp. Det er ikke nødvendig å vise alt fordi man er på trening, det er bare noe stort tull.

T-skjorter - Tights.no

Anonymkode: cc952...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg fungerer det slik.. det utfordrende er det som tenner meg. Ikke utfordrende som i vanskelig, men som i å spille på sex, utfordrende klær og at hun er på. 
Men om dette er noe hun viser seg at hun stadig holder på med til alle menn rundt seg, altså at hun alltid må ha den oppmerksomheten fra menn. Vel, da blir det bare sex og ikke noe forhold. Jeg vil at hun skal ønske min, ikke alle andre sin.

Enkelt forklart, en «djevel» med meg-en engel rundt andre er 

Anonymkode: cd4a2...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Million skrev (På 19.12.2024 den 12.26):

Tights med godt synlig camel toe er det jeg ville kalt "underliv på utstilling" i hvert fall. Man ser hele "greia" på en del kvinner i tights. Det er ganske uappetittelig egentlig.

Vet ikke hva den du siterte mente bokstavelig, men sikkert noe i den stilen?

Tidligere kalte vi det døvebukser, man kan lese på leppene🙂.

Men for å være litt alvorlig.  Det som er urovekkende med korte skjørt er at de etterhvert blir så korte at det kun kan gå en veg og bli lengre igjen. Og det kan jo bli kjedelig etterhvert. 

Syntes for øvrig at de damene er litt tøffe , de som åpenbart er utrente og går i klær som ikke skjuler noe som helst.

En utrent og overvektig mann går sjelden i singlet på gymmen?  

Og hva er greia med tights egentlig?? Håndball jentene spiller VM finaler i shorts. Og det fungerer åpenbart godt nok.

Anonymkode: c418c...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Damer som ser billige ut. Og joda, vi vet alle hva det betyr.

Anonymkode: 2987b...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For meg fungerer det slik.. det utfordrende er det som tenner meg. Ikke utfordrende som i vanskelig, men som i å spille på sex, utfordrende klær og at hun er på. 
Men om dette er noe hun viser seg at hun stadig holder på med til alle menn rundt seg, altså at hun alltid må ha den oppmerksomheten fra menn. Vel, da blir det bare sex og ikke noe forhold. Jeg vil at hun skal ønske min, ikke alle andre sin.

Helt enig. Når det gjelder ONS vil jeg helst ha en utsvevende og liberal kvinne som klær seg sexy. Som partner vil jeg ha det stikk motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 7.16):

Hvilke type kvinner vil menn ha sex med men ikke ga til kjæreste. Basert på utseende. 

Anonymkode: 0c51e...892

Store bimboene. De med store pupper, flat mage og stor rumpe og lite mellom øra.

Deilig å pule, men jævlig kjedelig å snakke med.

Anonymkode: 2238c...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Støtter meg på denne. Slike kvinner kan være deilig for en natt, men helt uaktuelt som kjæreste, spesielt om hun er lett å få til sengs i tillegg 

Anonymkode: 5305a...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 12.43):

Har du tenkt på at kvinner ikke ser på deg som kjærestemateriale nettopp fordi du kan ligge med noen kvinner basert på hvordan de ser ut, men velge kjærester basert på hvordan de ikke ser ut/ser ut?? 

Du virker jo helt blåst, med Madonna/hore-komplekser som selvfølgelig setter sitt preg på deg som person og hvordan du fungerer i relasjon til kvinner. Ingen kvinner ville ha hatt deg som kjæreste dersom de visste hvordan du egentlig er. Men du skjuler det vel godt, eller hva? Møkk på innsida-gubben. 

Anonymkode: 9575e...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt enig. Når det gjelder ONS vil jeg helst ha en utsvevende og liberal kvinne som klær seg sexy. Som partner vil jeg ha det stikk motsatte.

Smak og behag. Selv tar jeg gjerne en liberal kvinne som kler seg sexy til partner. ONS er uansett ikke interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...