Laraa Skrevet 18 timer siden #21 Del Skrevet 18 timer siden Strikkepakke med garn og mønster og sjokolade. Garnpakke til votter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): En «bok om meg» der hun kan fylle ut svar på sin livshistorie fra barndom og frem til nå. Tror det blir et fint minne. Anonymkode: a8f88...e69 Det syns jeg også var en god tanke, jeg kjøpte dette til moren min for to år siden, men hun har ikke fylt ut noenting, dessverre. Skulle ønske hun hadde skrevet noe, men jeg kan ikke akkurat tvinge henne heller. Hun er typisk sånn "har alt, trenger ingenting, bruk pengene på noe annet"-type person. Så i år tenkte jeg kanskje å kjøpe en geit eller noe annet veldedighet. Sammen med noen skrapelodd f.eks, så kanskje hun får 1 million i julegave av meg i år. Anonymkode: 2403b...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #23 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har kjøpt en flott stort trefjøl som er håndlaget på eldresenteret her jeg bor. Det brettet kan for eksempel brukes til å servere ost og kjeks. Derfor har jeg lagt ved en del god og litt finere kjeks, og kjøpt en vin som passer til ost og kjeks. Anonymkode: 7134b...7df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #24 Del Skrevet 17 timer siden Robotstøvsuger, sånn hun skal få mer tid til å gjøre ting hun liker. Anonymkode: a25ed...e99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva ønsker hun seg, da? «Mor» er jo ikke en personlighet. Dette r en av hennes mange roller. Hun er vel også ansatt, entusiast innen flere hobbyer, en som trener og har venner og har en musikksmak etc. Du kan jo dessuten gi din mor en opplevelse alene, dersom du synes det er en god ide. Finn i så fall på noe du tenker både du og hun vil like, og som dere to gjør sammen. Om det er en tur ut å spise, teater, konsert eller en felles tur til type frisør/hudpleie e.l. avhenger jo av deg og din mor, pluss ditt budsjett. Ønsker ikke voksne folk seg noe så gir jeg dem alltid noe jeg synes det gir mening å støtte. Type lokalprodusert mat, noe fra en lokal kunstner etc. Ønsker de å ikke få det? Da får de ønske seg noe konkret. Anonymkode: 507f0...bf0 Tja ikke noe ikke så farlig med meg. Men noe skal hun få😊 Anonymkode: c9eae...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden Ingenting, hun vil ikke at jeg skal bruke penger på henne, så jeg tar henne på ordet for jeg har ikke råd til å kjøpe noe… Anonymkode: edc67...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå