AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #21 Del Skrevet 21 timer siden Min vil gjerne at jeg skal tisse også han. Heldigvis har han ikke nevnt noe om squirt, men jeg vet godt at han hadde elsket det. I munn, ansikt alt. Anonymkode: 3bddd...624 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 21 timer siden #22 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvor dama squirter er helt opp til henne. Har flere ganger blitt våt i ansiktet. Men er ikke alltid hun gjør det. Synes det er pirrende. Men nå har vi et veldig godt sexliv og er åpne om alt. Selv om hun ikke vil gjøre alt jeg vil, og jeg ikke vil gjøre alt hun vil er det viktig å prate sammen. Er da ting funker og man får den gode sexen. Anonymkode: f2b58...d72 what? en mann som nekter å gjøre noe en kvinne ønsker. sjelden vare hhaha, er fu prippen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): 🤮🤮🤮🤮🤮🤮 spyr av dere Anonymkode: 51279...98f Skal jeg hente en bøtte til deg, kjære? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogamann Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden Lett! Hver eneste dag om hun måtte ønske!🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #25 Del Skrevet 20 timer siden Det blir for ekkelt for min del Anonymkode: 713b6...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #26 Del Skrevet 20 timer siden Opplevd det ett par ganger. Helt nydelig nå slikke når det spruter uhemmet utover hele ansiktet mitt. Anonymkode: f1bf9...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #27 Del Skrevet 12 timer siden Ja, ikke noe stress det, bortsett fra at det svir litt i øynene. Det skal visstnok også sæd gjøre... Men fruen kan fint squirte når hun står i 69 over meg, og da ligger jeg der i en ansiktsdusj. Anonymkode: 064b0...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #28 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 9.15): O.K. Jeg synes det er ekkelt, var derfor jeg skrev runke-tråd. Anonymkode: 8724f...a4c Så hva er grunnen til at du er her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå