AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor er det slik at mange menn som er gode nok for forhold ikke er gode nok for tilfeldig sex? De beste mennene går på rundgang på byen, mens andre ender i forhold… Anonymkode: 2595e...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Kanskje de har bedre kjemi og tilfeldigvis er smaken til de andre som ønsker uforpliktende? Anonymkode: 2bb22...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Vær så snill..... Anonymkode: 17b06...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vær så snill..... Anonymkode: 17b06...bca Hva mener du med det? Gjengir bare mine observasjoner… Anonymkode: 2595e...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du med det? Gjengir bare mine observasjoner… Anonymkode: 2595e...5db Mange er i forhold nettop forde de ble forelsket. Det er ikke sånn at prioritering 1 er å ligge for absolutt hvert eneste mennekse. Om du snakker om deg, så kan det være ulike grunner. Men om det er menn som en helhet, virker det som at du ikke tror de ønsket å være i det forholdet og bare bryr seg om sex. Anonymkode: 2bb22...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mange er i forhold nettop forde de ble forelsket. Det er ikke sånn at prioritering 1 er å ligge for absolutt hvert eneste mennekse. Om du snakker om deg, så kan det være ulike grunner. Men om det er menn som en helhet, virker det som at du ikke tror de ønsket å være i det forholdet og bare bryr seg om sex. Anonymkode: 2bb22...2ef Nei, da misforstår du meg. La meg prøve å forklare: Det er noen menn som er svært ettertraktet for tilfeldig sex, være seg på byen eller på nettet. Jeg ser at kvinner som har sex med disse velger andre menn for forhold. Vil det da si at de egentlig ønsker forhold med de populære gutta på byen? Tar de egentlig bare til takke med menn for forhold? Anonymkode: 2595e...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva mener du med det? Gjengir bare mine observasjoner… Anonymkode: 2595e...5db Du må slutte å henge på kg og gå ut i den virkelige verden. Det blir bare verre av å være på nett. Anonymkode: 17b06...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, da misforstår du meg. La meg prøve å forklare: Det er noen menn som er svært ettertraktet for tilfeldig sex, være seg på byen eller på nettet. Jeg ser at kvinner som har sex med disse velger andre menn for forhold. Vil det da si at de egentlig ønsker forhold med de populære gutta på byen? Tar de egentlig bare til takke med menn for forhold? Anonymkode: 2595e...5db Dette har vi diskutert tusen ganger med deg før. Nå må du finne på noe annet. Anonymkode: 17b06...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det slik at mange menn som er gode nok for forhold ikke er gode nok for tilfeldig sex? De beste mennene går på rundgang på byen, mens andre ender i forhold… Anonymkode: 2595e...5db Fordi skjøgene kan velge og vrake i menn for tilfeldig sex. Mens ordentlige damer velger ordentlige menn. Ordentlige menn har ikke for vane å ligge rundt. Anonymkode: 92392...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette har vi diskutert tusen ganger med deg før. Nå må du finne på noe annet. Anonymkode: 17b06...bca Rart, har aldri diskutert dette her inne. Lurer oppriktig på hvorfor kvinner velger veldig forskjellige menn for forhold og tilfeldig sex. Anonymkode: 2595e...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rart, har aldri diskutert dette her inne. Lurer oppriktig på hvorfor kvinner velger veldig forskjellige menn for forhold og tilfeldig sex. Anonymkode: 2595e...5db Fordi det ofte ikke er de samme kvinnene. Horebukker er dessuten ikke attraktive å slå seg til ro med. De blir brukt til sitt formål og ferdig med det. Anonymkode: 92392...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi det ofte ikke er de samme kvinnene. Horebukker er dessuten ikke attraktive å slå seg til ro med. De blir brukt til sitt formål og ferdig med det. Anonymkode: 92392...c94 Så de tar ikke til takke i forhold fordi den de egentlig ville ha, han fra byen eller nettet, ikke ønsker forhold? Anonymkode: 2595e...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Nei, de ønsker ikke forhold med en horebukk fra nettet eller byen. Men er hsn veldig flott, kan han være god nok for tilfeldig sex. For forhold vektlegges de viktige tingene, og flott kropp kommer langt ned på listen. Så der er kriteriene mye hardere for å nå gjennom nåløyet. Anonymkode: 92392...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei, da misforstår du meg. La meg prøve å forklare: Det er noen menn som er svært ettertraktet for tilfeldig sex, være seg på byen eller på nettet. Jeg ser at kvinner som har sex med disse velger andre menn for forhold. Vil det da si at de egentlig ønsker forhold med de populære gutta på byen? Tar de egentlig bare til takke med menn for forhold? Anonymkode: 2595e...5db Det er jo fullstendig individuelt. Tror du alle damer har nøyaktig den samme tankegangen, eller at alle disse attraktive mennene er nøyaktig like? Jeg er ikke blant dem som har ligget mest rundt, men det har da vært noen ONS og FWB, og noen av de jeg har ligget med er nok blant dem som blir regnet som veldig attraktive. Det de hadde til felles var at de var fine å se på, var sjarmerende og enkle å prate med, og at de var veldig tydelige på hva de ønsket. Der stopper likhetene. Noen av dem viste seg å være så egoistiske i senga at de ikke var verdt å treffe mer, andre viste seg å være gørr kjedelige når man kom forbi overflaten, og andre igjen hadde vaner og uvaner eller ting i livet sitt som for meg gjorde at de automatisk ble ekskludert som forholdsmateriale (f.eks brukte dop, overdrevet alkoholinntak, hadde barn fra tidligere forhold, bodde på den andre siden av landet, eller var åpne om at de hadde vært utro mot tidligere partnere). Noen ganger gjorde disse tingene at jeg ikke ønsket å treffe dem mer overhodet, andre ganger egnet de seg som FWB, men ikke noe mer. Det skal også nevnes at de fleste av disse ONS og FWB skjedde i perioder av livet mitt der jeg ikke ønsket meg kjæreste, jeg ønsket selvstendighet med et enkelt knull og litt nærhet innimellom. Når jeg senere har vært klar for forhold igjen, har jeg ikke lenger hatt kontakt med disse mennene, og har møtt menn med liv og verdier som stemmer bedre overens med mine egne. Én gang opplevde jeg å få følelser for en FWB, men jeg slo det fra meg fordi jeg ikke ønsket å få med meg alt annet i livet hans på kjøpet, til tross for at han også virket interessert i noe mer. Ble også en gang sammen med en som egentlig bare skulle være en FWB, og det er noe av det dummeste jeg har gjort. Han var utro, kontrollerende, og gjorde livet mitt til et helvete. Så nei, for min del har det ikke stått på at de "attraktive ONS" ikke har vært interessert i noe mer, og jeg tok absolutt ikke "til takke" med kjæresten min, han ble valgt fordi han var god og snill og kjekk og morsom og ønsket de samme tingene i livet som meg. Men for all del, det finnes helt sikkert kvinner der ute som helst skulle vært sammen med han sleipe fyren som har med ei ny dame hjem hver kveld, men som har endt opp med å ta til takke med noe annet. Som sagt, det er individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #15 Del Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, da misforstår du meg. La meg prøve å forklare: Det er noen menn som er svært ettertraktet for tilfeldig sex, være seg på byen eller på nettet. Jeg ser at kvinner som har sex med disse velger andre menn for forhold. Vil det da si at de egentlig ønsker forhold med de populære gutta på byen? Tar de egentlig bare til takke med menn for forhold? Anonymkode: 2595e...5db Det er ikke sikkert det nei. Forelskelse kommer når det kommer, kanskje for han på byen, kanskje for naboen, hvem vet? Jeg tenker det er mye forskjellig og ser du har fått et svar med mye forskjellig. Tenker du bare på damene som har ons og fester? Anonymkode: 2bb22...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #16 Del Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er det slik at mange menn som er gode nok for forhold ikke er gode nok for tilfeldig sex? De beste mennene går på rundgang på byen, mens andre ender i forhold… Anonymkode: 2595e...5db Ikke treffende for meg. De jeg har vært i forhold med kunne jeg da «bare hatt sex med» og, hvis kun det hadde vært aktuelt for han. Men selv om jeg har evne til ren seksuell relasjon, er jeg helst ute etter noe mer, og jobber for at det skal utvikle seg og ikke stoppe ved sex eller dating. Har vært tilfeller av det motsatte, der mannen har vært aktuell for sex men uaktuell for forhold. Bl.a alder, avstand og holdninger/meninger/handlinger. Kan selvfølgelig ikke være noe som går helt på tvers av mine verdier og moral, da er ikke sex aktuelt heller. Mer at han er en ålreit og likandes fyr, men det er ting som gjør at jeg skjønner vi ikke er kompatible til å leve sammen i mange år. Anonymkode: 787fe...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå