AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har siden oktober følt meg mer og mer sliten. Som at jeg brygger på noe som ikke helt slår ut i sykdom. Bare en slags utmattelse og ønske om å ligge i sengen hele dagen.. Jobber, har to små barn (barnehage og barneskolealder) og et hektisk liv som mange andre. Tok blodprøver hos legen som var helt fine. Ble nesten litt skuffet over det, for hva skal jeg gjøre da?? Dette føles ikke som vanlig slitenhet. Det er så vanskelig å gjennomføre dagene.. Blir så fortvilet! Jeg vil bare slappe av!!! Jeg trives i jobben og med familien min. Føler jeg har det bra. Så det er ingenting som egentlig skal gi meg denne følelsen. Hva kommer dette av og hva i all verden kan jeg gjøre for å få det bedre?? Anonymkode: 95e50...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Mulig denne heller skulle vært under kropp og helse. Ts Anonymkode: 95e50...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har siden oktober følt meg mer og mer sliten. Som at jeg brygger på noe som ikke helt slår ut i sykdom. Bare en slags utmattelse og ønske om å ligge i sengen hele dagen.. Jobber, har to små barn (barnehage og barneskolealder) og et hektisk liv som mange andre. Tok blodprøver hos legen som var helt fine. Ble nesten litt skuffet over det, for hva skal jeg gjøre da?? Dette føles ikke som vanlig slitenhet. Det er så vanskelig å gjennomføre dagene.. Blir så fortvilet! Jeg vil bare slappe av!!! Jeg trives i jobben og med familien min. Føler jeg har det bra. Så det er ingenting som egentlig skal gi meg denne følelsen. Hva kommer dette av og hva i all verden kan jeg gjøre for å få det bedre?? Anonymkode: 95e50...6e7 Depresjon/utbrenthet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Det kan meget mulig være vinterdepresjon, har du testa lysterapilampe? Anonymkode: 7c284...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #5 Del Skrevet 58 minutter siden Det er mørketid. Det er helt unormalt at vi skal fungere like bra nå som vi gjør på sommerhalvåret, men i dagens samfunn må vi bare stå på uansett. Sett ned tempoet og ta vare på deg selv. Anonymkode: 3f944...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå