AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har noen tips? Han lukter nok at han har vært på do da han tisser på samme sted. Har prøvd spray fra dyrebutikk som skulle fjerne lukt, også prøvd eddik Anonymkode: 02fcd...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har noen tips? Han lukter nok at han har vært på do da han tisser på samme sted. Har prøvd spray fra dyrebutikk som skulle fjerne lukt, også prøvd eddik Anonymkode: 02fcd...c1b Hva spør du om her? Anonymkode: 18443...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Tisser hunden din innendørs? Oppdretter her sverger til klorin-spray. Ikke høykonsentrert. Anonymkode: 64187...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva spør du om her? Anonymkode: 18443...3d6 Spør om det som står i overskriften Anonymkode: 02fcd...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tisser hunden din innendørs? Oppdretter her sverger til klorin-spray. Ikke høykonsentrert. Anonymkode: 64187...27d Ja dessverre. Da skal jeg prøve klorin, leste ett sted at det kunne gjør at hundene luktet tisser sitt enda sterkere så derfor har jeg ikke prøvd før Anonymkode: 02fcd...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg brukte både utblandet klorin og ufortynnet klorin på kattepiss, og det gjorde det ti ganger verre, men kattepiss er sikkert annerledes enn hundetiss... Anonymkode: 939c2...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå