AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Jeg leste i en avis at det var så billig på Kiwi. Dro dit og sjekket men hyllene var helt tomme for julebrunost og Gräddost. Spurte en ansatt der som drev å fylte på varer hvor den osten er blitt av. Om de hadde noe mer på lager. Da lo hun og sa at nei..det hadde noen gribber av noen kjerringer grafset til seg. Er det slik over hele landet? Anonymkode: d2692...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Japp Anonymkode: 614ca...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Gribber er det mange av. Så ja alt av sånne billige varer blir borte omtrent før esken havner i hylla Anonymkode: d5c2f...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Dette skjer dessverre grunnet fokus på pris fremfor utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg leste i en avis at det var så billig på Kiwi. Dro dit og sjekket men hyllene var helt tomme for julebrunost og Gräddost. Spurte en ansatt der som drev å fylte på varer hvor den osten er blitt av. Om de hadde noe mer på lager. Da lo hun og sa at nei..det hadde noen gribber av noen kjerringer grafset til seg. Er det slik over hele landet? Anonymkode: d2692...063 Du er nok litt for sent ute om du skulle ha tak i jule-brunost og Gradost. Det har vært utsolgt et par uker nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Fikk kjøpt graddost på Kiwi i går, men der var ikke så mange igjen og kjøpte så klart bare en. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Må ha vært en avis fra forrige uke, det begynte å bli skrint allerede da, så du er alt for sent ute. Er nok tomt de fleste steder, noen butikker kan nok ha noe, da til ordinærpris. Anonymkode: 4bba3...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Folk er kok sprø når det er tilbud, grebber til seg, tipper det er noen som vil spise på julebrunost til juni. Husker når det var "melkekrise" og streik for noen år tilbake, - enslige pensjonister som fylte opp handlevognen med melk på litervis, den gikk garantert sur før de fikk drukke opp 1/4, tilbake sto småbarnsforeldre tomhendt. Anonymkode: bbfa1...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Helt hinsides at de ikke har begrensninger når de kjører priskrig. Her jeg bor har vi REMA, coop ekstra og kiwi i nærheten. Ingen av de har hatt varer inne som jeg har trengt til jul pga priskrigen. Har måttet dra på meny og coop obs for å få tak i ting. Nå har jeg råd til å betale fullpris og overpris som det er i disse butikkene men, det er fryktelig irriterende å måtte dra langt unna for å få handlet inn normale varer. Og det er sikkert ennå mer irriterende for de som har mindre penger. Anonymkode: b18c8...610 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Meny, Spar, Coop Mega, Coop Obs, Bunnpris og Eurospar har fortsatt gräddost og julebrunost igjen. Anonymkode: f0495...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #11 Del Skrevet 47 minutter siden Jeg kjøpte graddost på Meny i dag. Er jo ikke mange kronene uansett. Anonymkode: 85512...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #12 Del Skrevet 39 minutter siden Var begge deler på Meny i dag. Anonymkode: fdc60...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå