AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skal på date for første gang.. Har hatt 2 lange forhold bak meg, hvor jeg med begge har møtt de gjennom felles venner.. Har derfor aldri vært på en eneste date med en fremmed mann! Vi har snakket lenge over sosiale medier og har ikke helt følt meg klar for å dra på date men nå har vi avtalt en dag! Jeg gruer meg sånn!!! Kan dere vær så snill å gi med deres beste «første date tips og råd»?!? Anonymkode: 1f79b...51e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Helt vanlig å være litt nervøs. Du må bare stå i det, og tenke at det bare er et møte med en fremmed for å se om dere har kjemi. Smil, vær imøtekommende og vennlig så går dette bra! Vær flink til å stille oppfølgingsspørsmål og vær åpen. Er det ikke kjemi så trenger du ikke møte han igjen. Anonymkode: ce3b6...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Et glass vin hjelper veldig. Anonymkode: 56af9...29c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarta Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Senk skuldrene, ta deg ett glass vin hvis settingen tilsier det, og tenk at enten så ble det hyggelig eller så ser du han faktisk aldri igjen. Ingen krise i det. Verre om du skulle gått på date med en kollega eller noen du hadde måtte forholde deg til senere. Prøv å ha det gøy og ikke gjør deg til, så blir dette enten en bra kveld eller ett crazy minne du sikkert kan le av neste år 🎉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg skal på date for første gang.. Har hatt 2 lange forhold bak meg, hvor jeg med begge har møtt de gjennom felles venner.. Har derfor aldri vært på en eneste date med en fremmed mann! Vi har snakket lenge over sosiale medier og har ikke helt følt meg klar for å dra på date men nå har vi avtalt en dag! Jeg gruer meg sånn!!! Kan dere vær så snill å gi med deres beste «første date tips og råd»?!? Anonymkode: 1f79b...51e Ikke ha sex med han på noen mnd.! Anonymkode: a5103...b3a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke ha sex med han på noen mnd.! Anonymkode: a5103...b3a Selvom jeg er enig i at det er lurt å vente med sex blir dette for generaliserende. Kjennes alt riktig og perfekt med den andre kan begge parter være klare for sex lenge før det har gått flere måneder. Ikke ha sex før dere har hatt en del dates og blitt enige om å være eksklusive tenker jeg er et mer konservativt og passende råd. Anonymkode: f92d6...1e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Jeg var også forferdelig nervøs før første date, men prøvde å tenke som så at jeg skulle bare treffe noen for en liten prat, bare ta det med ro, bare være meg selv, prøve å bli litt kjent, og hvis det bare ble med den ene daten så kom ikke verden til å gå under av den grunn, no big deal. Fungerte det å prøve å tenke slik? Nei, jeg var dritnervøs likevel 😂 Men jeg hoppet i det, overlevde, og det ble lettere å gå på date etter å først ha gjort det en gang og erfart at det faktisk ikke er så farlig. Anonymkode: 25a56...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Et glass vin hjelper veldig. Anonymkode: 56af9...29c Dårlig råd! Da blir en jo "falsk"- en ser jo ikke hvordan en person egentlig er da! Anonymkode: a5103...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg skal på date for første gang.. Har hatt 2 lange forhold bak meg, hvor jeg med begge har møtt de gjennom felles venner.. Har derfor aldri vært på en eneste date med en fremmed mann! Vi har snakket lenge over sosiale medier og har ikke helt følt meg klar for å dra på date men nå har vi avtalt en dag! Jeg gruer meg sånn!!! Kan dere vær så snill å gi med deres beste «første date tips og råd»?!? Anonymkode: 1f79b...51e Møt han u t e. Da ser du fort om han kun er en player...du vet...andre kvinner han har sex med kan jo se han da...... Anonymkode: a5103...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå