Fremmed fugl Skrevet 3 timer siden #41 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei 😞, det er ikke det jeg spør om! Jeg gir opp, jeg greier tydeligvis ikke å formulere meg så folk forstår. Takk for meg. Anonymkode: 274e7...764 Syns du har fått svar på spørsmålet ditt. Du vil skremme bort en del folk som er på søk etter et seriøst forhold hvis du markedsfører deg selv som noen som både er åpen for noe seriøst og useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #42 Del Skrevet 3 timer siden Det som er litt dumt med holdninger som man ser i denne tråden, er at det bare fører til at man ikke kan være ærlig. Jeg er ute etter et seriøst forhold, men det betyr ikke at jeg er totalt uinteressert i ONS, FWB eller noe kortvarig på veien. Hvis jeg hadde møtt en jeg likte, og som hadde potensial for noe varig, hadde han jo aldri på noen måte blitt påvirket av at jeg hadde hatt et par flings på veien, liksom, så skjønner bare ikke problemet. Anonymkode: ca0ab...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #43 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei 😞, det er ikke det jeg spør om! Jeg gir opp, jeg greier tydeligvis ikke å formulere meg så folk forstår. Takk for meg. Anonymkode: 274e7...764 Joda, du har formulert deg helt forståelig. De fleste her har jo svart på det du lurer på, men kan det hende du misforstår noen av svarene litt også? Om noen sier "Nei uff, jeg er ikke interessert i noe useriøst" så betyr ikke det at de tror du mener at det er dem du skal ha et FWB-forhold til. Du blir bare automatisk et useriøst opplegg for de fleste som kun søker seriøst forhold, fordi du sier du er mest interessert i et forhold, men i realiteten er du helt åpen for å kaste bort tiden din på å ligge med en tilfeldig person du vet du ikke har noen fremtid med, kun for sexen. Når det ikke er så nøye for deg om forholdet er seriøst eller flyktig, blir det naivt å skulle tro på at du ønsker noe seriøst med akkurat meg (selv om det ikke er umulig). Det viser at du tar ganske lett på sex, sammenlignet med meg, og da blir det skummelt å gjøre meg sårbar for en som så lett kan gå videre. Dette er ikke ment fullt så dømmende som det høres ut, jeg forsøker bare å være ekstra tydelig nå. Anonymkode: a8a14...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #44 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det som er litt dumt med holdninger som man ser i denne tråden, er at det bare fører til at man ikke kan være ærlig. Jeg er ute etter et seriøst forhold, men det betyr ikke at jeg er totalt uinteressert i ONS, FWB eller noe kortvarig på veien. Hvis jeg hadde møtt en jeg likte, og som hadde potensial for noe varig, hadde han jo aldri på noen måte blitt påvirket av at jeg hadde hatt et par flings på veien, liksom, så skjønner bare ikke problemet. Anonymkode: ca0ab...2ca Hvis dette fører til at du ikke kan være ærlig om hva du ser etter så betyr det jo bare at folk gjør helt rett i å være skeptiske til deg. Holdningen din til sex og forhold er ikke et problem, det er bare om å gjøre å finne en som er av samme oppfatning. Anonymkode: a8a14...b45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #45 Del Skrevet 2 timer siden Som mann er jeg i utgangspunkt kun interessert i et monogamt forhold. Men om dama gjerne ville hatt sex med venninnen sin så kunne jeg vurdert det. I hvert fall om jeg på en eller annen måte hadde vært involvert. Anonymkode: d0285...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #46 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvis dette fører til at du ikke kan være ærlig om hva du ser etter så betyr det jo bare at folk gjør helt rett i å være skeptiske til deg. Holdningen din til sex og forhold er ikke et problem, det er bare om å gjøre å finne en som er av samme oppfatning. Anonymkode: a8a14...b45 Vi (gitt at jeg møter en som ønsker et seriøst forhold) ER jo av samme oppfatning. Vi ønsker begge det samme. Det er jo ikke som om jeg vil ha en på si eller lurer noen heller. Anonymkode: ca0ab...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå