AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ønsker meg aller aller mest et seriøst monogamt forpliktende forhold. Men jeg kan også være åpen for andre løsninger, noe mer casual, fwb type løsning, hvis muligheten byr seg. Ville du som selv er ute etter et seriøst forhold reagert negativt på det, tenkt at jeg ikke egentlig vet hva jeg vil, at jeg egentlig ikke er den forpliktende typen? Hvorfor det i så fall? Må man være åpen for bare 1 løsning? Anonymkode: 274e7...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde umiddelbart blitt uinteressert, men jeg er mer tilbakeholden når det gjelder sex utenfor forhold enn folk flest så ta det med en klype salt. Anonymkode: cba48...0f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er i samme båt som deg TS, så jeg er spent på hva folk svarer i denne tråden. Anonymkode: cb87e...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden For meg så er det kun langvarig monogamt forhold som er aktuelt. Det å bringe andre inn i sexlivet er ikke noe jeg har behov for. Forventer at en fremtidig partner ønsker det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #5 Del Skrevet 58 minutter siden Hadde vært uinteressert i en person som er åpen for det. Føler du ikke hadde vært dedikert. Anonymkode: b7579...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #6 Del Skrevet 57 minutter siden Ja, men jeg er ikke åpen for å ha sånne forhold selv, så har ikke lyst til å kaste bort tiden på den type relasjoner. Å date dem som søker det, risikerer at de lyver eller ikke avbryter når de ikke ser for seg mer, bare fordi de søker sex. Har ikke lyst til det. Vil møte likesinnede menn. Anonymkode: e5eee...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 44 minutter siden #7 Del Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker meg aller aller mest et seriøst monogamt forpliktende forhold. Men jeg kan også være åpen for andre løsninger, noe mer casual, fwb type løsning, hvis muligheten byr seg. Ville du som selv er ute etter et seriøst forhold reagert negativt på det, tenkt at jeg ikke egentlig vet hva jeg vil, at jeg egentlig ikke er den forpliktende typen? Hvorfor det i så fall? Må man være åpen for bare 1 løsning? Anonymkode: 274e7...764 Jeg hadde reagert negativt på det. Ønsker meg ikke et fwb forhold i det hele tatt. Det er fullstendig utelukket. Jeg ville følt meg veldig utrygg i en slik relasjon. Er han ikke seriøs nok til å være kjæreste med alt det innebærer, så kan han stikke til skogs for min del 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå