Gå til innhold

"Rødt flagg" å være åpen for flere typer forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker meg aller aller mest et seriøst monogamt forpliktende forhold. Men jeg kan også være åpen for andre løsninger, noe mer casual, fwb type løsning, hvis muligheten byr seg. Ville du som selv er ute etter et seriøst forhold reagert negativt på det, tenkt at jeg ikke egentlig vet hva jeg vil, at jeg egentlig ikke er den forpliktende typen? Hvorfor det i så fall? Må man være åpen for bare 1 løsning?

Anonymkode: 274e7...764

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde umiddelbart blitt uinteressert, men jeg er mer tilbakeholden når det gjelder sex utenfor forhold enn folk flest så ta det med en klype salt.

Anonymkode: cba48...0f3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i samme båt som deg TS, så jeg er spent på hva folk svarer i denne tråden.

Anonymkode: cb87e...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det kun langvarig monogamt forhold som er aktuelt. Det å bringe andre inn i sexlivet er ikke noe jeg har behov for. Forventer at en fremtidig partner ønsker det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært uinteressert i en person som er åpen for det. Føler du ikke hadde vært dedikert.

Anonymkode: b7579...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er ikke åpen for å ha sånne forhold selv, så har ikke lyst til å kaste bort tiden på den type relasjoner. Å date dem som søker det, risikerer at de lyver eller ikke avbryter når de ikke ser for seg mer, bare fordi de søker sex. Har ikke lyst til det. Vil møte likesinnede menn.

Anonymkode: e5eee...952

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ønsker meg aller aller mest et seriøst monogamt forpliktende forhold. Men jeg kan også være åpen for andre løsninger, noe mer casual, fwb type løsning, hvis muligheten byr seg. Ville du som selv er ute etter et seriøst forhold reagert negativt på det, tenkt at jeg ikke egentlig vet hva jeg vil, at jeg egentlig ikke er den forpliktende typen? Hvorfor det i så fall? Må man være åpen for bare 1 løsning?

Anonymkode: 274e7...764

Jeg hadde reagert negativt på det. Ønsker meg ikke et fwb forhold i det hele tatt. Det er fullstendig utelukket. Jeg ville følt meg veldig utrygg i en slik relasjon. 

Er han ikke seriøs nok til å være kjæreste med alt det innebærer, så kan han stikke til skogs for min del 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...