AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har vært svimmel til og fra i flere uker, men med bedre perioder innimellom. Nå siste uka/halvannen/to (husker ikke helt) er det verre igjen, jeg blir til tider uvel av det og får hodepine. Føles også litt stivt i nakken/øverst i ryggen, men det er ikke det om morgenen, så jeg tror det kommer fordi jeg kvier meg litt for å snu på hodet fordi svimmelheten er verst da. Jeg er ikke svimmel når jeg sitter rolig. I dag var jeg faktisk hjemme fra jobb fordi dagen i går var ekstremt slitsom i forhold til dette (jobber på barneskole, er ikke stille og rolig der). Nå pusher mannen på at jeg skal få meg en legetime (blir jo hastetime i så fall) før jul. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker, har vært flere ganger hos fastlegen denne høsten pga helt andre ting, så jeg kvier meg nok for å løpe ned dørene der.... Har sendt melding til fastlegen og bedt om blodprøver for å sjekke om jeg manglet noe, disse har jeg tatt og de var helt perfekte alle sammen. Har juleferie fra fredag til og med 1.januar. Skal jeg bare se an, eller ville dere mast på legen før jul? Det er jo ekstremt begrenset hva hun får gjort, vil jeg tro.... Anonymkode: a1584...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Kan du ikke bare ringe og høre? Hvis de ikke mener det er akutt nok for hastetime får du en time i januar. Anonymkode: 569c2...1d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Svimmelhet er nesten aldri noe farlig, men det er klart det er ubehagelig å gå slik. Ville ringt legekontoret og hørt hva de synes. Anonymkode: c9e13...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Godt mulig det er stress. Jeg kan bli svimmel og kvalm dersom jeg stresser for mye. Også opplevd det i forbindelse med depresjon. Kanskje juleferien gjør godt og du får koble av. Anonymkode: 7da07...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Er så rart på kg for her sier alltid folk at svimmelhet ikke er noe å være redd for og det er nesten alltid en bagatell men da må de jeg kjenner være jævlig uheldige for de som plutselig har blitt svimle uten å slite noe spesielt med det før har hatt alvorlige tilstander, alt fra hjerneblødning til mangler av noe slag. Anonymkode: f69a7...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #6 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er så rart på kg for her sier alltid folk at svimmelhet ikke er noe å være redd for og det er nesten alltid en bagatell men da må de jeg kjenner være jævlig uheldige for de som plutselig har blitt svimle uten å slite noe spesielt med det før har hatt alvorlige tilstander, alt fra hjerneblødning til mangler av noe slag. Anonymkode: f69a7...4bf Spør legen din neste gang du er der da, om svimmelhet som regel er tegn på noe farlig eller ikke. Det vanligste symptomet på hjerneblødning er voldsom og plutselig hodepine, ikke svimmelhet. Anonymkode: c9e13...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå