AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Fornuften min sier at når jeg har en så stor kul i panna så putter man ikke botox inn så jeg avlyste timen, men jeg sliter med angst og depresjon - ofte overtenker jeg ting og nå kom tvilen med om jeg overdriver dette..? Anonymkode: 7b920...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Om det er botox for skjønnheten kan jeg si at du er penest uten. Det er 100% garantert selv uten å ha møtt deg. Anonymkode: 62394...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Kulen hadde nok ikke hatt så mye å si for botoxen da den settes i musklene. Anonymkode: 61027...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fornuften min sier at når jeg har en så stor kul i panna så putter man ikke botox inn så jeg avlyste timen, men jeg sliter med angst og depresjon - ofte overtenker jeg ting og nå kom tvilen med om jeg overdriver dette..? Anonymkode: 7b920...068 Har du slått en stor kul i hodet, så er det normalt å ta turen innom lege og å få en skanning. Botox pleier man ikke putte inn i forbindelse med slåtte hevelser. Anonymkode: c91d0...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Botox i panna er generelt en dårlig idé. Du kan for eksempel se på Lindsey Lohan, Connie Nielsen, Nicole Kidman… Anonymkode: b8183...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå