Gå til innhold

Stanget hodet i en vinduskarm - stor kul i panna. Skal egentlig ta botox på fredag, men tenker det er dårlig ide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornuften min sier at når jeg har en så stor kul i panna så putter man ikke botox inn så jeg avlyste timen, men jeg sliter med angst og depresjon - ofte overtenker jeg ting og nå kom tvilen med om jeg overdriver dette..? 

Anonymkode: 7b920...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er botox for skjønnheten kan jeg si at du er penest uten. Det er 100% garantert selv uten å ha møtt deg.

Anonymkode: 62394...644

• Liker 4
Skrevet

Kulen hadde nok ikke hatt så mye å si for botoxen da den settes i musklene. 

Anonymkode: 61027...5e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fornuften min sier at når jeg har en så stor kul i panna så putter man ikke botox inn så jeg avlyste timen, men jeg sliter med angst og depresjon - ofte overtenker jeg ting og nå kom tvilen med om jeg overdriver dette..? 

Har du slått en stor kul i hodet, så er det normalt å ta turen innom lege og å få en skanning. Botox pleier man ikke putte inn i forbindelse med slåtte hevelser. 

Anonymkode: c91d0...cbd

• Liker 1
Skrevet

Botox i panna er generelt en dårlig idé. Du kan for eksempel se på Lindsey Lohan, Connie Nielsen, Nicole Kidman…

Anonymkode: b8183...cd5

• Nyttig 1
Skrevet

Botox er alltid en dårlig idé

Anonymkode: bfa79...42a

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har du slått en stor kul i hodet, så er det normalt å ta turen innom lege og å få en skanning. Botox pleier man ikke putte inn i forbindelse med slåtte hevelser. 

Skal man alltid ta kontakt med lege og få ct ved en kul i panna?..

Anonymkode: b09e1...719

• Liker 3
Skrevet

jeg får medisinsk botox og ville nok tatt timen min uansett for egen del da den som setter ofte er bedre utstyrt til å gjøre en vurdering enn jeg er. 

Anonymkode: 1c8cc...d6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

jeg får medisinsk botox og ville nok tatt timen min uansett for egen del da den som setter ofte er bedre utstyrt til å gjøre en vurdering enn jeg er. 

Anonymkode: 1c8cc...d6f

Takk for svar. Ja, skulle gjort det 🙈 jaja, man lærer så lenge man lever. Har booket ny time på nyåret. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 8.44):

Dette. 

Anonymkode: e76de...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 19.54):

Om det er botox for skjønnheten kan jeg si at du er penest uten. Det er 100% garantert selv uten å ha møtt deg.

Anonymkode: 62394...644

Jeg sliter masse med angst og depresjon. Jeg har levd isolert i nesten 15 år med min overgriper og hadde også en ganske brutal barndom. Jeg er på vei ut i «livet» som vanlige normale folk, men kroppen min blir veldig anspent av å gå ut døren og treffe folk. Blant annet så strammer jeg musklene i hodet mitt så mye at jeg får intense hodepiner, blir veldig lyssky og noen ganger sengeliggende. Botox hjelper veldig så jeg kan slappe av og fokusere på studiene :) 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 19.56):

Det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg reiste meg litt uforsiktig opp og traff vinduskarmen. Den er veldig hard og pannen er veldig vond - men det er ikke noe å bry legevakten med :) 

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke de ville satt botox om du har kul nei. Setter Botox hver tredje måned, og de vil ikke dette om det er skader etc. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 8.44):

Visste du at 80% av all Botox brukes medisinsk?

Som behandling mot:

• Spasmer hos barn med Cerebral parese
  • Spasmer etter hjerneslag 
  • Alvorlig migrene
  • Overaktive svettekjertler under armen og i håndflaten
  • Overaktiv urinblære
  • Urinlekkasje ved MS eller ryggmargsskader
  • Rykninger i nakken ved essensiell tremor

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 11.23):

Skal man alltid ta kontakt med lege og få ct ved en kul i panna?..

Anonymkode: b09e1...719

Man skal alltid ta kontakt med lege når man har slått seg så kraftig at der kommer en kul. 

Personer over en viss alder skal og alltid inn i trommel når de har hatt hodetraume. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg reiste meg litt uforsiktig opp og traff vinduskarmen. Den er veldig hard og pannen er veldig vond - men det er ikke noe å bry legevakten med :) 

Ingen har tenkt å tvinge deg til noe som helst via nettet, du er i tillegg frivillig på kg, og spør om råd og hjelp. 

Men å ikke oppsøke lege etter et skikkelig hodetraume, er en meget dårlig ide.

Så lykke til videre, mer er det ikke å si om den saken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man skal alltid ta kontakt med lege når man har slått seg så kraftig at der kommer en kul. 

Personer over en viss alder skal og alltid inn i trommel når de har hatt hodetraume. 

Ingen har tenkt å tvinge deg til noe som helst via nettet, du er i tillegg frivillig på kg, og spør om råd og hjelp. 

Men å ikke oppsøke lege etter et skikkelig hodetraume, er en meget dårlig ide.

Så lykke til videre, mer er det ikke å si om den saken.

Slapp av a - en kul i panna er ikke "et skikkelig hodetraume" 🤣

• Nyttig 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Slapp av a - en kul i panna er ikke "et skikkelig hodetraume" 🤣

Takk. Jeg kjente angsten og panikken tok meg skikkelig nå, begynte å angre på hele tråden 🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk. Jeg kjente angsten og panikken tok meg skikkelig nå, begynte å angre på hele tråden 🙈 

Nei, nei - bare slapp av. En kul i panna alene er ikke noe å bli redd for. Kun hvis det også oppstår andre symptomer som kan forklares med en hodeskade eller hjernerystelse. Nå er vel innlegget ditt noen dager gammelt, så du hadde nok merket noe galt innen nå 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 19.51):

Hvorfor tenker du på det? Ring til de som utfører botox, de vet om det kan gjennomføres eller ikke. Bruker du en seriøs klinikk så er det ingenting å lure på om de går god for å gjennomføre 

Anonymkode: 273c4...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...