AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg regelrett hater de så intenst og føler meg 20 år gamlere enn jeg er. (Jeg er 36, tro det eller ei). Hva gjør folk med disse? Anonymkode: 399e5...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Smil litt mer. Du er fin som du er. Folk flest gjør ikke noe med sånt, det er helt naturlig og en del av det å være menneske. Anonymkode: 10657...35c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden det kan hende dermapen kan hjelpe på å dempe de litt, men det finnes ørten og førti behandlinger idag så det beste er å høre der hvor de utfører behandlingene, og se hva de anbefaler. Anonymkode: 1114b...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #4 Del Skrevet 58 minutter siden Hvis du vil gjøre noen med dem, så bestill deg time for konsultasjon. Om du bor i Oslo kan jeg anbefale Kristin på Beth’s. Anonymkode: e6f28...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå