AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er skikkelig bekymret for at folk begynner å ta loven i egne hender nå. Krisetilstander der moren min bor (Bærum). Politiet har ikke ressurser til å følge opp. Flere naboer har begynt å være våpen og jeg er helt sjokkert. Hva er det som skjer, hvorfor setter ikke politiet ut for å forebygge før det er for sent?! Hvorfor satser de ikke på forebygging? Er flust av gjenger i området og folk er redde her. Vet ikke om det var etter bussdrapet de tok av, men nå går altså folk på 30år med barn med våpen for å forsvare seg. Hvorfor er ikke politiet på banen for å gjøre miljøet trygt? Anonymkode: 2e5d8...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvor i Bærum? Kjenner meg ikke igjen. Mine foreldre bor i Sandvika og jeg på Rykkinn. Er dog aldri i Sandvika på kvelden med mindre jeg henter mine barn som er på aktivitet der Anonymkode: 6305b...fb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jøss, hvor i Bærum er dette? Bor selv her og føler det ikke uttrygt annet enn på buss-stasjonen i Sandvika på nattestid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Politiet kan ikke gjøre noen ting, politikerne snakker om tiltak men så lenge dette er resultatet av multikultur så kan de ikke gjøre en døyt uten at noen roper om rasisme. Anonymkode: 250e9...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå