AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #1 Skrevet 18. desember 2024 Jeg har en samboer, han er 2 år yngre enn meg. (39 og 37 år) I vår/sommer fikk han e ny kollega. Hun er kanskje 15 år eldre enn han, hun er singel og har voksne barn. Han har alltid snakket mye om henne, i positiv forstand og han trives med å jobbe sammen med henne. Jeg har følt meg trygg på relasjonen, og er glad han trives på jobben sammen med sine kollegaer. Av og til har han kommet hjem med ting hun har laget til han, d kan være mat, eller andre "gaver". Han har ikke holdt dette skjult for meg, og jeg har ikke hatt vonde følelser rundt dette. MEN, i det siste har hun fått skyss av han til og fra jobb, OG de sender sms til hverandre utenfor arbeidstid. Nå synes jeg dette er blitt ukomfortabelt.. Har tatt det opp med han, pga jeg sliter med tillit pga bla utroskap av TO ekser. Han ene hadde et forhold til en kvinnelig kollega som og var en voksen dame i forhold til han, de ble sammen etter det ble slutt mellom oss.. Min samboer sier han ikke er min X, og synes jeg er urimelig som stiller spørsmål ved deres relasjon.. Vet ikke om jeg makter å gå å føle på at de har så god kontakt, de tilbringer flere timer ilag ila en uke enn jeg og samboer gjør.. Jeg har dårlig selvbilde fra før, og blir ekstremt usikker på meg selv i den settingen her. Er det noen som har gode råd til hvordan å gå frem for å bli ferdig snakka om dette? Jeg vil ikke kontrollere han på noe vis, jeg vet heller ikke hva jeg trenger for å føle meg trygg og bra nok. 😔 Anonymkode: 79506...1d8
Nymerïa Skrevet 18. desember 2024 #2 Skrevet 18. desember 2024 Hvis han kommer med mat hun har laget så er det vel til dere begge. Jeg ville ha fått han til å invitere henne på besøk og så forteller du henne at du setter pris på all maten og hva du likte best av det hun har laget. Kanskje du får en ny venninne også. Hvis han ikke vil invitere henne eller hvis hun ikke vil komme, så har du grunn til å stusse.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Skrevet 18. desember 2024 Det at han er åpen på hva som skjer, er et bra tegn. Men du har selvsagt ingen garanti for at ting ikke kan utvikle seg. Anonymkode: 75a3c...76a
Hannabanna Skrevet 18. desember 2024 #4 Skrevet 18. desember 2024 Jeg synes du burde tilbringe tid med henne, inviter henne over eller forslå til din samboer at dere går ut å spiser sammen feks. Bli litt kjent med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå