AnonymBruker Skrevet i går, 15:12 #1 Del Skrevet i går, 15:12 Jeg er 16 uker gravid og liker fortsatt å ligge på magen. Men sover ikke på magen. Er det en vis grense når man bør slutte? Anonymkode: dfb50...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #2 Del Skrevet i går, 15:25 Så lenge det ikke er ubehagelig kan du ligge på magen lenge enda. Sluttet vel rundt uke 28 nå sist. Da var magen for stor og det ble ubehagelig Anonymkode: 78f5a...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:57 #3 Del Skrevet i går, 15:57 Det gjør du så lenge det er behagelig for deg. Anonymkode: aed2a...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Så lenge eg klarte å ligge på magen så gjorde eg det. Etter hvert så eg halvt på mage og halvt på siden for å avlaste hofter Anonymkode: 82b15...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Lå på magen frem til uke 31. Da ble kulen for stor og ubehagelig. Har nok litt skråstillt livmor fordi jeg var lenge mindre enn mange andre på samme tid i svangerskapet, spilte nok inn det også. Anonymkode: c600b...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Det er det å ligge på ryggen man skal være forsiktig med, men det er ikke farlig så tidlig. Fra uke 28 bør man derimot aldri legge seg for å sove på ryggen. Magen kan man ligge på så lenge det er komfortabelt. Jeg er i uke 27 og sover fremdeles på magen. Har det ene benet litt opp for å få åpnet bekkenet litt. Det er helt klart den stillingen jeg sover best i nå om dagen. Anonymkode: d1315...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Skulle akkurat til å skrive de samme, det er vel på ryggen en helst ikke skal ligge? Jeg låg på magen lenge, hadde sånn gravidpute, så lagde jeg "hull" til magen. Anonymkode: 54586...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Forskjellig fra unge til unge. Med eldste kunne jeg ligge på magen frem til uke 24 tenker jeg. Hadde akkurat begynt å kjenne litt bevegelser og sånn Med yngste så vokste magen mye raskere, så da måtte jeg over på sia allerede rundt uke 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er det å ligge på ryggen man skal være forsiktig med, men det er ikke farlig så tidlig. Fra uke 28 bør man derimot aldri legge seg for å sove på ryggen. Magen kan man ligge på så lenge det er komfortabelt. Jeg er i uke 27 og sover fremdeles på magen. Har det ene benet litt opp for å få åpnet bekkenet litt. Det er helt klart den stillingen jeg sover best i nå om dagen. Anonymkode: d1315...1d5 Dette er bullshit. Gammel overtro. Man kjenner det godt om man blokkerer nedre vena cava med nummenhet og prikking i nedre del av kroppen. Jeg lå på rygg når jeg sov hele svangerskapet mitt og når jeg spurte om dette både hos legen, jordmor og på KK var det svaret jeg fikk. Anonymkode: c600b...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er bullshit. Gammel overtro. Man kjenner det godt om man blokkerer nedre vena cava med nummenhet og prikking i nedre del av kroppen. Jeg lå på rygg når jeg sov hele svangerskapet mitt og når jeg spurte om dette både hos legen, jordmor og på KK var det svaret jeg fikk. Anonymkode: c600b...276 Min jordmor advarte meg mot å ligge på ryggen senest for 1 mnd siden, og hun er ganske nyutdannet 🤷🏼♀️ https://nhi.no/familie/graviditet/gravide-bor-ikke-sove-pa-ryggen Anonymkode: aed2a...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå