AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #41 Del Skrevet i går, 16:51 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Problemet er at hen styrer arbeidstiden selv. Noen ganger begynnes det sent, andre ganger tidlig. Noen korte dager, andre dager lange. Det er fullt mulig å bake inn noen hyrdestunder i løpet av tiden man angivelig er på jobb. Anonymkode: 7253c...956 Om du har mulighet, ville jeg da følgt etter/vert i nærheten når han er ferdig på jobb. Da lyver han nok om når han er ferdig, så vær ute i god tid. Da ser du om han faktisk drar fra jobb eller ikke. Anonymkode: bcfdd...eda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:57 #42 Del Skrevet i går, 16:57 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om du har mulighet, ville jeg da følgt etter/vert i nærheten når han er ferdig på jobb. Da lyver han nok om når han er ferdig, så vær ute i god tid. Da ser du om han faktisk drar fra jobb eller ikke. Anonymkode: bcfdd...eda Men han er sikkert forsiktig så han sjekker hvor kona er før han drar til elskerinna, ved å sjekke snapmap og hvor bilen hun kjører er. Anonymkode: 8061b...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet i går, 16:58 #43 Del Skrevet i går, 16:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vurdert det, men er livredd for å bli oppdaget. Anonymkode: 7253c...956 Sette en GPS I bilen hans skjult 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:00 #44 Del Skrevet i går, 17:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han er sikkert forsiktig så han sjekker hvor kona er før han drar til elskerinna, ved å sjekke snapmap og hvor bilen hun kjører er. Anonymkode: 8061b...6c2 Kartet på snap vises kun når man går inn på snappen. Så viss hun tar en snap hjemme, og ikke rører snappen, så står den hjemme, og hun kan være hvor som helst. Anonymkode: bcfdd...eda 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet i går, 17:03 #45 Del Skrevet i går, 17:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Putt en airtag i bilen hans om han ikke er på snap kartet. Begynn og avtal møte med venninner på kvelden og følg med på hvor han er. Besøker han ett privathus hver gang du er ute så ville jeg fulgt etter. Eventuelt konfrontert med jeg ser du har vert hos x tre ganger denne måneden, jeg tror du har en affære og derfor så vil jeg separeres/gjøre det slutt. Anonymkode: 22377...e56 Air tag er ikke smart om den man skal stalke har iPhone. For man får varsel om at det er en AirTag i nærheten. Jeg ble stalket med en og fant den umiddelbart etter at telefonen fortalte meg at det var en air rag i nærheten hver gang jeg satt meg i bilen 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet i går, 17:04 #46 Del Skrevet i går, 17:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man uansett har kommet så langt at man mener det kan rettferdiggjøres full overvåkning av partneren bør forholdet uansett avsluttes. For min del hadde tillitsbruddet med å få telefonen overvåket, blitt forfulgt, og til og med blitt etterforsket av privatetterforsker vært så grovt at forholdet hadde blitt avsluttet umiddelbart. Er du uansett sikker på at partneren er utro - hvorfor gå til slike ytterligheter? Anonymkode: 86635...4e7 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet i går, 17:05 #47 Del Skrevet i går, 17:05 Har du iphone? Lån deg et simkort og en iphone. Aktiver «hvor er» på begge. Plasser den i bilen på lydløs. Og du kan følge med hver meter han beveger seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet i går, 17:06 #48 Del Skrevet i går, 17:06 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingenting er verre enn å føle på en sterk fornemmelse av at man blir bedratt, uten å kunne avdekke dette med sikkerhet. Er det noen der ute som har tips om hvordan man effektivt påviser og dokumenterer det som foregår? Jeg tenker ikke da på de vanlige sjekkpunktene som økt mobilbruk, tid på badet, økt fokus på utseende, "overtidsjobbing" osv. Dette er tegn som kan indikere utroskap, men som ikke nødvendigvis er det. En løsning er selvsagt å sjekke partners mobiltelefon, men dette er enklere sagt enn gjort når telefonen er beskyttet av pin-kode, ansiktsgjengjenning osv. Det er også slik i dag at det finnes hauger av apper som kan brukes, som automatisk sletter og krypterer meldinger. Disse appene trenger ikke engang være synlige på telefonen, men hentes opp via bakveien. Tror det er mange der ute med erfaring på området. Hvilke andre muligheter og metoder vil dere foreslå? (PS! Privatetterforsker er svindyrt.) Anonymkode: 7253c...956 Føler du at din mann er utro så stemmer den følelsen som regel dessverre. Prøv å få tak i koden hans. Heller prøve å snakke om utroskap for å se hans reaksjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:10 #49 Del Skrevet i går, 17:10 Om du har en kollega du stoler helt og holdent på, eller en venninne han aldri har møtt, kanskje hun (eller han?) kan følge etter mannen din i sin bil på avstand, og se hvor han drar hen i noen ulike situasjoner? Spesielt når du ikke er hjemme og mannen tenker det er trygt å stikke av til elskerinnen en stund... Prøv å alliere deg med noen som kan gjøre det mot bensinkostnader bare. Ev et lite vennehonorar. Det er en kjip ting å spørre om, men skal du få sjelefred så må jo noe gjøres... Anonymkode: 28db4...d92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:12 #50 Del Skrevet i går, 17:12 Legg AirPodsene dine i bilen hans. Følg kartet på dem. Voila😊 Anonymkode: f34b9...e68 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:12 #51 Del Skrevet i går, 17:12 Alt kommer for en dag… Men om du ikke kan snakke med partneren din om mistankene så er det ikke en god relasjon. Om han blir sint eller sur når du tar opp ditt grunnlag for mistanke så er det bevis nok. Anonymkode: 18218...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:17 #52 Del Skrevet i går, 17:17 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alt kommer for en dag… Men om du ikke kan snakke med partneren din om mistankene så er det ikke en god relasjon. Om han blir sint eller sur når du tar opp ditt grunnlag for mistanke så er det bevis nok. Anonymkode: 18218...e00 Det er ikke bevis, det er påstand mot påstand. Ts vil ha bevis. Anonymkode: bcfdd...eda 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet i går, 17:21 #53 Del Skrevet i går, 17:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke bevis, det er påstand mot påstand. Ts vil ha bevis. Anonymkode: bcfdd...eda Evt følge etter han og ta et bilde skjult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:22 #54 Del Skrevet i går, 17:22 Hvis du mistenker pågående affære er det ganske enkelt å sjekke ut. F.eks ved å arrangere/spille et frirom, som kan være at du skal reise bort og ut av byen, besøke familie, vennetur etc. Bare å spille det ut slik at ikke blir noen mistanke, og så følge med eller få noen til å følge med. Generell utroskap, om kan kalle det det, er verre å finne ut av. Mener her de som tar det de får, på seminar, ute på byen osv, tilfeldige uten å ha et forhold med dem. Men det finnes gode metoder for det også. Anonymkode: c330e...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:28 #55 Del Skrevet i går, 17:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man uansett har kommet så langt at man mener det kan rettferdiggjøres full overvåkning av partneren bør forholdet uansett avsluttes. For min del hadde tillitsbruddet med å få telefonen overvåket, blitt forfulgt, og til og med blitt etterforsket av privatetterforsker vært så grovt at forholdet hadde blitt avsluttet umiddelbart. Er du uansett sikker på at partneren er utro - hvorfor gå til slike ytterligheter? Anonymkode: 86635...4e7 Ja hvis det ikke hadde eksistert utro mennesker så ville jeg vært enig med deg. Men så lenge vi vet at de finnes, og man har grunnlag til å mistenke at man selv har lagt hjertet sitt i favnen til en slik, så må det også være greit å finne ut av det. Anonymkode: c330e...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:30 #56 Del Skrevet i går, 17:30 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Legg AirPodsene dine i bilen hans. Følg kartet på dem. Voila😊 Anonymkode: f34b9...e68 Dette. Da ser du fort om han er et sted han «ikke skal være». Spesielt om han er der hver gang han liksom jobber overtid. Så kan du ev dra dit etter et par ganger. Hjelper ikke om utroskapen skjer på jobb selvfølgelig. Jeg hadde gjort mitt for å sjekke telefonen. Jeg gir blaffen i om folk mener det er et tillitsbrudd, utroskap er verre. Og man drar ikke bare fra lange forhold, gjerne med barn, pga en sterk magefølelse, selv om følelsen ofte viser deg å være riktig. Anonymkode: 7ce33...ef1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #57 Del Skrevet i går, 17:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette. Da ser du fort om han er et sted han «ikke skal være». Spesielt om han er der hver gang han liksom jobber overtid. Så kan du ev dra dit etter et par ganger. Hjelper ikke om utroskapen skjer på jobb selvfølgelig. Jeg hadde gjort mitt for å sjekke telefonen. Jeg gir blaffen i om folk mener det er et tillitsbrudd, utroskap er verre. Og man drar ikke bare fra lange forhold, gjerne med barn, pga en sterk magefølelse, selv om følelsen ofte viser deg å være riktig. Anonymkode: 7ce33...ef1 Ja det er såre enkelt. Bare legg hele etuiet, fullt opplaget i bilen. Hold dialog med han og følg med. Ser du at han er på en plass du mistenker er noe mystisk, ringer du bare og spør: hvor er du? Tar han ikke tlf sender du sms: hvor er du? Om han da sier «Oslo» og du ser han er i «Bergen», har du han jo😊(teite eksempler på steder, men dere skjønner). Sier han at han er en annen plass en karttt viser, er han CAUGHT! Da har du beviset du trenger🤷🏼♀️ Anonymkode: f34b9...e68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:35 #58 Del Skrevet i går, 17:35 Oppladet ^^* Anonymkode: f34b9...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:36 #59 Del Skrevet i går, 17:36 Kartet^^* Beklager så mye🙈 to barn som hopper på meg i sofa her. Anonymkode: f34b9...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:51 #60 Del Skrevet i går, 17:51 Hadde jeg kommet til et punkt jeg hadde kjent på så mye tvil i partneren min hadde jeg slått opp. Det jeg vet med meg selv er at jeg ikke finnes sjalu og er lojal og ærlig. Og jeg har aldri opplevd tvil om at partner har vært uærlig eller på noen måte har brutt tilliten min. Uten om én gang. Det var riktignok i en dating fase og ikke veldig seriøst, men magefølelsen min skrek at noe ikke stemte. Fant ut at han fremdeles var aktiv på datingapps selv om vi var enige om å slette dem og fokusere på oss og om vi hadde en fremtid. Avsluttet det der og da. Nå er jeg i et forhold og med han har det aldri vært tvil om at han er lojal og ærlig. Vi har tilgang på hverandres telefoner, men brukes kun til musikk, google eller maps om vår egen telefon er utilgjengelig der og da eller i bilen. Vi har ingen hemmeligheter. Typen som jeg dumpet etter dating app avsløringen kontakter meg jevnlig og kjæresten min får screenshots av at jeg ignorerer han. Anonymkode: 57b28...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå