AnonymBruker Skrevet i går, 14:23 #1 Del Skrevet i går, 14:23 Jeg har nok i utgangspunktet en dårlig selvfølelse. Den blir forverret på jobb siden jeg ikke passer inn i en sterk gjeng. Er nok for forskjellig fra dem. Blir usikker når de er i nærheten, og tenker negative tanker om meg selv, og hva de tenker om meg. Kjenner nå på at dette går ut over trivsel. Kunne så ønsket jeg var tryggere på meg selv. Er det noen som har noen råd til meg i denne situasjonen? Anonymkode: bcb78...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Har det likt etter en voldsomt urettferdig behandling av meg mens jeg var sykemeldt i sommer og i høst. Selvtilliten helt på bånn og kollegaer som baksnakker, sprer sladder og overhodet ikke er til å stole på. Vet jo at de egentlig er mer umodne enn meg, men. Så er det noen rare prosesser som skjer der jeg jobber og litt rundtom som gjør at jeg er redd jeg blir gjort overtallig i tillegg. Ønsker meg langt langt bort, men vil jo ha jobb som det jeg er utdannet til og det er ikke akkurat enkelt å få. Så har dessverre ikke akkurat noen gode råd til deg men håper det hjelper å vite at du ikke er alene.❤️ Anonymkode: 9e4d0...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Det er viktig å trives og føle at man passer inn på en arbeidsplass, særlig fordi så mye tid tilbringes der. Livet er for kort til å bli værende et sted som påvirker livskvaliteten negativt, og man bør ikke endre seg selv for å passe inn – det er ikke holdbart i lengden. Har du vurdert å bytte jobb? Hvis ikke, finnes det noen på arbeidsplassen du kan prate med om dette? Anonymkode: 6a895...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Er ikke så lenge siden jeg startet der. Etter mange år i samme jobb. Har tenkt tanken på å bytte jobb, men tenker problemet vil følge meg. Fordi det alltid vil være noen personligheter som tar denne plassen og gjør meg usikker. Det er de som snakker bak ryggen på andre, opptatt av sladder og nyter at andre er usikker. De finnes vel overalt. Så er kommet til konklusjonen med at jeg må slutte å la disse menneskene påvirke meg. Bare vet ikke helt hvordan. ts Anonymkode: bcb78...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå