AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hva tror dere? Anonymkode: 4d419...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ikke så vidt jeg vet? Anonymkode: d29e7...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Tror ikke det nei. Det er kun ønsketenkning. Anonymkode: 93c29...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Tja. Hvis det er noen man kjenner kan man nok fornemme om de er opptatt av en. Anonymkode: bd65b...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Ja Anonymkode: 5b619...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Nei. Anonymkode: e2f89...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #8 Del Skrevet 28 minutter siden Jeg tror det er noe i det, det er flere ganger jeg har opplevd at jeg tenker at jeg skal ringe mamma så ringer hun meg. Anonymkode: 4111c...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå