AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #41 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner finner menn i alle aldre attraktive, er ikke alderen som bestemmer dette. Både menn og kvinner forsåvidt har en tendens til å ta mindre vare på kroppen og huden sin. Mange pene ansikt som gjemmer seg under overvekt og dårlig klesstil. Unge jenter finner menn som Brad pitt (60 år) like pen som unge mannlige filmstjerner. Det begge har til felles er en trent kropp og sunn livsstil. I tillegg til «ungdommelige» personlighetstrekk som har mye å si. Du har nok helt rett i at denne aldersforskjellen ofte har veldig forskjellige prioriteringer i livet. men når det kommer til fordommer fra samfunnet skjønner jeg ikke hvorfor dette skal eventuellt begrense ditt liv? Friendly reminder: om 100 år er alle du kjenner og noen gang vil kjenne i graven, inkludert de menneskene som stoppet deg fra å gjøre akkurat det du ønsker:) Anonymkode: d2500...a56 Synes virkelig ikke menn er like fysisk attraktive i alle aldre, men som kvinne på rundt 50 vil jeg jo gjerne kunne snakke med dem også, derfor hadde alt under 30 - 35 utgått for meg, selv om de uten tvil er de vakreste og mest attraktive. Anonymkode: f0d3b...69f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes virkelig ikke menn er like fysisk attraktive i alle aldre, men som kvinne på rundt 50 vil jeg jo gjerne kunne snakke med dem også, derfor hadde alt under 30 - 35 utgått for meg, selv om de uten tvil er de vakreste og mest attraktive. Anonymkode: f0d3b...69f Tenker også menn på 30-35 med litt individuelle forskjeller, er de mest attraktive. Men jeg er 31 år. Da jeg var 20 var det en del menn rundt i en studie setting, en var 30. Han var ikke den kjekke, slemt men han var kanskje den jeg syns var aller minst kjekk. Det varierer jo også på om vi ordinært vil finne dem attraktive. Noen er drit kjekke i 20 årene. Så en i avisa jeg aldri la merke til i 20 årene og nå i slutten av dem, alvor for en kjekk mann. Det varierer. Anonymkode: df44d...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #43 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker også menn på 30-35 med litt individuelle forskjeller, er de mest attraktive. Men jeg er 31 år. Da jeg var 20 var det en del menn rundt i en studie setting, en var 30. Han var ikke den kjekke, slemt men han var kanskje den jeg syns var aller minst kjekk. Det varierer jo også på om vi ordinært vil finne dem attraktive. Noen er drit kjekke i 20 årene. Så en i avisa jeg aldri la merke til i 20 årene og nå i slutten av dem, alvor for en kjekk mann. Det varierer. Anonymkode: df44d...235 Jeg er ikke på mannejakt og hadde ikke vurdert en så mye yngre mann for annet enn sex siden jeg nå oppfatter dem som for unge og umodne. Hadde jeg derimot vært i 20-åra selv, hadde jeg ikke sagt nei takk, gitt. Hva som får noen få damer i ung alder til å kikke to ganger på middelaldrende menn, er bare totalt ubegripelig. Det var det da jeg var ung, og det er det ennå. Anonymkode: f0d3b...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #44 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nei. Brad Pitt er ikke like kjekk som 60 åring. Alle de rundt den alderen er mindre kjekke nå. Det skjedde for en god stund siden. Kanskje ved 50 eller da de nærmet seg det. Kanskje før, har ikke fulgt med på dem, for det kommer nye kjekkinger. Anonymkode: df44d...235 Brad pitt i en alder av 55 år er en av de vakreste mennene fanget på kamera. Om man liker han bedre i 30 årene er individuellt fra person til person. Anonymkode: d2500...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #45 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Synes virkelig ikke menn er like fysisk attraktive i alle aldre, men som kvinne på rundt 50 vil jeg jo gjerne kunne snakke med dem også, derfor hadde alt under 30 - 35 utgått for meg, selv om de uten tvil er de vakreste og mest attraktive. Anonymkode: f0d3b...69f Det jeg skulle fram til var at en 10/10 i 50 årene kan være akkurat like pen som en 10/10 mann i 20årene. Selvsagt er det langt færre av de eldre siden man ofte tar mindre vare på kropp og hud, men de er fortsatt like pene når de er 10/10. Anonymkode: d2500...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #46 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Brad pitt i en alder av 55 år er en av de vakreste mennene fanget på kamera. Om man liker han bedre i 30 årene er individuellt fra person til person. Anonymkode: d2500...a56 Hvorfor er han på 55 sitt vakreste? Er det ikke heller du som er subjektiv nå? Tror du virkelig noen er nødt til å overleve 55 år på denne farlige kula for å nå sitt objektivt vakreste for sex? Som i bunn og grunn også handler om befruktning. Livet vårt kan dreie seg om mye mer og bra bra det gjør, men når vi blir eldre så er vi ikke like attraktive lengre. Derfor all, hold deg ung hysteriet. Det er en del av vår reise, ikke en fin del av den. Betyr ikke at noen ikke er fine, ikke er sexy. Men på sitt aller vakreste og det ikke er snakk om noe personlig, men rent hot og det for størst mulig gruppe med damer og kanskje menn, nei. Sorry men nei. Umulig. Anonymkode: df44d...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #47 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor er han på 55 sitt vakreste? Er det ikke heller du som er subjektiv nå? Tror du virkelig noen er nødt til å overleve 55 år på denne farlige kula for å nå sitt objektivt vakreste for sex? Som i bunn og grunn også handler om befruktning. Livet vårt kan dreie seg om mye mer og bra bra det gjør, men når vi blir eldre så er vi ikke like attraktive lengre. Derfor all, hold deg ung hysteriet. Det er en del av vår reise, ikke en fin del av den. Betyr ikke at noen ikke er fine, ikke er sexy. Men på sitt aller vakreste og det ikke er snakk om noe personlig, men rent hot og det for størst mulig gruppe med damer og kanskje menn, nei. Sorry men nei. Umulig. Anonymkode: df44d...235 https://pin.it/1EPxx1UJu https://pin.it/4nN4AvxAe Han har gått viralt på sosiale medier og er veldig populær blandt yngre jenter som en «dilf». Han har også ved flere annledninger blitt kåret til verdens vakreste mann og scorer i sin prime 9,25 på beauty score skala. En utregning av fysisk attraktivitet basert på mattematikken bak «beauty standarene» i samfunnet. Jeg har aldri påstått at menn i 50 årene er de peneste av alle aldersgrupper. De fleste, akkurat som du skriver er langt mindre attraktive i denne alderen kontra eks: 30 årene. Men når en mann først er vakker i eldre alder, er det så sjeldent at det skiller seg ut fra de vakre unguttene. Anonymkode: d2500...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #48 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Brad pitt i en alder av 55 år er en av de vakreste mennene fanget på kamera. Om man liker han bedre i 30 årene er individuellt fra person til person. Anonymkode: d2500...a56 Han var kjekkest i Thelma og Louise… som ung. Se den Anonymkode: 28405...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #49 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han var kjekkest i Thelma og Louise… som ung. Se den Anonymkode: 28405...18a Elsker den filmen, har sett den utallinge ganger:) Anonymkode: d2500...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #50 Del Skrevet 3 timer siden Nei, ikke alle menn som foretrekker yngre kvinner. Jeg har så og si alltid foretrukket kvinner som er eldre enn meg selv. Er i dag i et seriøst forhold med en kvinne som er 11 år eldre enn meg, har det veldig fint sammen på alle måter. Ser for meg at hun er min siste kjæreste. M48 Anonymkode: fc2d9...db1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #51 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): https://pin.it/1EPxx1UJu https://pin.it/4nN4AvxAe Han har gått viralt på sosiale medier og er veldig populær blandt yngre jenter som en «dilf». Han har også ved flere annledninger blitt kåret til verdens vakreste mann og scorer i sin prime 9,25 på beauty score skala. En utregning av fysisk attraktivitet basert på mattematikken bak «beauty standarene» i samfunnet. Jeg har aldri påstått at menn i 50 årene er de peneste av alle aldersgrupper. De fleste, akkurat som du skriver er langt mindre attraktive i denne alderen kontra eks: 30 årene. Men når en mann først er vakker i eldre alder, er det så sjeldent at det skiller seg ut fra de vakre unguttene. Anonymkode: d2500...a56 Det skiller seg ikke ut blandt de yngre. Det skiller seg ut blandt de eldre. Og film er ikke virkelighet, det er en rolle, en romantisering av noe, ikke den opprinnelige personen. Hvilken som helst person som har grunnlaget til å være hot, kan røffes til eller dobles opp til å være sexy i de rette omstendighetene. Men 55 vil aldri kappjage om et ungt hjerte, slik et annet ungt hjerte kan. Anonymkode: df44d...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #52 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skiller seg ikke ut blandt de yngre. Det skiller seg ut blandt de eldre. Og film er ikke virkelighet, det er en rolle, en romantisering av noe, ikke den opprinnelige personen. Hvilken som helst person som har grunnlaget til å være hot, kan røffes til eller dobles opp til å være sexy i de rette omstendighetene. Men 55 vil aldri kappjage om et ungt hjerte, slik et annet ungt hjerte kan. Anonymkode: df44d...235 Dolles* det er noe å si hot til noen på film, å ønske dem på ekte. Anonymkode: df44d...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #53 Del Skrevet 1 time siden Mhm veldig usikker. Jeg er 35 år og har alltid fått oppmerksomhet opp i alderen, og etterhvert som jeg bikket 30 prøver guttunger seg på meg om jeg er ute en kveld eller om vi kommer i prat etc. jeg holder meg i god form, er vel brystene som følee tyngdekraften mest. Jeg er også samboer med en 5 år yngre mann som forguder meg. så jeg tror at alder ikke hR så mye å si. Personlighet og utstråling er nok viktigere. Anonymkode: 032dc...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #54 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det jeg skulle fram til var at en 10/10 i 50 årene kan være akkurat like pen som en 10/10 mann i 20årene. Selvsagt er det langt færre av de eldre siden man ofte tar mindre vare på kropp og hud, men de er fortsatt like pene når de er 10/10. Anonymkode: d2500...a56 Eh...nei, alderen synes der også. Fremdeles kan en person være vakker i 50-årene, men ikke på samne strålende måte som i ungdommen. Det gjelder selvfølgelig begge kjønn. Anonymkode: f0d3b...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #55 Del Skrevet 1 time siden For et forhold, ja. For sex har det ingen relevans så lenge dama er attraktiv. Fleste menn har nok motsatt syn på akkurat det.^ Anonymkode: 7bde8...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå