Gå til innhold

Foretrekker menn yngre kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som en 21 år gammel jente opplever jeg at menn i alle aldre prøver seg. Ikke bare seksuellt men også romantisk. 

Har fått høre opp igjennom årene at jeg er vakker men fokuserer ikke mye på det ytre selv. men jeg har blitt fortalt at «er en kvinne pen nok er det ingen aldersforskjell som hadde stoppet en mann fra å takke ja om han fikk sjansen» stemmer dette?

Og hvorfor er det slik? 

Anonymkode: d2500...a56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Siden slutten av 20 årene, så har jeg foretrukket kvinner i 40 årene. Synes kvinner på din alder oftest er dårligere i senga enn kvinner med mer erfaring og som er tryggere på seg selv enn en som knapt er voksen. Så ikke alle foretrekker det 

Anonymkode: e9738...cfb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at menn foretrekker vakre kvinner :) altså, alle aldre de er tiltrukket av. 

Anonymkode: b9f08...2b5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siden slutten av 20 årene, så har jeg foretrukket kvinner i 40 årene. Synes kvinner på din alder oftest er dårligere i senga enn kvinner med mer erfaring og som er tryggere på seg selv enn en som knapt er voksen. Så ikke alle foretrekker det 

Er jo ganske åpenbart at noen med 20 år mer erfaring er langt bedre i sengen. Men i min oppfatning virker utseende og ungdommelighet å trumfe alt når det kommer til valg av partner…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at menn foretrekker vakre kvinner :) altså, alle aldre de er tiltrukket av. 

Menns generelle definasjon av vakker er jo sterkt knyttet til ungdommelige trekk som ofte forsvinner med aldern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jo ganske åpenbart at noen med 20 år mer erfaring er langt bedre i sengen. Men i min oppfatning virker utseende og ungdommelighet å trumfe alt når det kommer til valg av partner…

Nei ikke nødvendigvis. Med alderen får man også mindre energi og nedsatt sexlyst så det er ikke åpenbart at noen med 20 års erfaring er langt bedre. Har erfaring med begge deler.

Anonymkode: 6849f...30a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker kvinner på min egen alder eller litt eldre (41). Umodne jenter i starten av 20-årene er uinteressant.

Anonymkode: 5f334...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei ikke nødvendigvis. Med alderen får man også mindre energi og nedsatt sexlyst så det er ikke åpenbart at noen med 20 års erfaring er langt bedre. Har erfaring med begge deler.

Anonymkode: 6849f...30a

hvor stor aldersforskjell er det snakk om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hjelper ikke med stram hud om en er dårlig i senga. Så du mener virkelig at du ville valgt en pen 20åring som er usikker og dårlig i senga, fremfor en på 40 som er et villdyr i senga, men med litt mindre stram hud? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn liker kvinner hele livet. Får like mye oppmerksomhet sol da jeg var 20. 

Anonymkode: 27108...420

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker kvinner på min egen alder eller litt eldre (41). Umodne jenter i starten av 20-årene er uinteressant.

Langt fra alle jenter i starten av 20-årene er umodne. jenter modnes lenge før menn også. Nå påstår ikke jeg i det hele tatt at jeg er moden, men finnes mange eksempler på at ungdommen nå til dags er langt forbi eldre generasjoner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For sex hadde jeg foretrukket en søt kvinne på 20-25.

For forhold er fremdeles utseende og ungdommelighet viktig men da er også mye annet viktig. Det finnes neppe mange vakre jenter på 21 som har de samme ønskene for livet her og nå som meg.

Middelaldrende mann her.

Anonymkode: 621c1...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Menns generelle definasjon av vakker er jo sterkt knyttet til ungdommelige trekk som ofte forsvinner med aldern?

Det er sant. Har vel noe å gjøre med at menn tiltrekkes fruktbarhet, som er naturlig hos yngre kvinner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Som en 21 år gammel jente opplever jeg at menn i alle aldre prøver seg. Ikke bare seksuellt men også romantisk. 

Har fått høre opp igjennom årene at jeg er vakker men fokuserer ikke mye på det ytre selv. men jeg har blitt fortalt at «er en kvinne pen nok er det ingen aldersforskjell som hadde stoppet en mann fra å takke ja om han fikk sjansen» stemmer dette?

Og hvorfor er det slik? 

Du får nei fra meg samme hvordan du ser ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Langt fra alle jenter i starten av 20-årene er umodne. jenter modnes lenge før menn også. Nå påstår ikke jeg i det hele tatt at jeg er moden, men finnes mange eksempler på at ungdommen nå til dags er langt forbi eldre generasjoner. 

Det sier seg naturlig at livserfaring kommer med årene. Dette er mine preferanser, modne kvinner i 40 årene er rett å slett mer attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hjelper ikke med stram hud om en er dårlig i senga. Så du mener virkelig at du ville valgt en pen 20åring som er usikker og dårlig i senga, fremfor en på 40 som er et villdyr i senga, men med litt mindre stram hud? 

Jeg er ikke en mann så det kan jeg ikke svare på.  men i min og venniners erfaring så virker det absolutt som at menn foretrekker kvinner i 20 årene. Jeg vet ikke hva du mener med usikker, unge kvinner er de mest selvsikre av dem alle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Veldig mange menn opplevde å være lite populær som 20-åringer. Noen ganger lurer jeg på om menn på 30+ som nå har en karriere, kapital, livserfaring opplever at «nå er det deres tur», eller at de skal ta igjen noe tapt når de søker etter kvinner på 20-25.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For sex hadde jeg foretrukket en søt kvinne på 20-25.

For forhold er fremdeles utseende og ungdommelighet viktig men da er også mye annet viktig. Det finnes neppe mange vakre jenter på 21 som har de samme ønskene for livet her og nå som meg.

Middelaldrende mann her.

Så det er med andre ord kun utseende som tiltrekker deg mot aldersgruppen 20-25? Du er ivertfall ærlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig mange menn opplevde å være lite populær som 20-åringer. Noen ganger lurer jeg på om menn på 30+ som nå har en karriere, kapital, livserfaring opplever at «nå er det deres tur», eller at de skal ta igjen noe tapt når de søker etter kvinner på 20-25.

Hvorfor skulle unge kvinner ønske seg noe med en eldre mann da?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Var HI mens som ett spørsmål eller er du ute etter å høre at 20-åringer er mer attraktive og få selvbekreftelse deretter? Du argumenter mot din egen trådstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...