Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ønsker å kjøpe Redken shampoo og balsam. Vet dere om fysiske butikker i Oslo som selger Redken? 

Anonymkode: a533f...a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv på frisørsalong

• Liker 1
Skrevet

Bli vakker har butikk på Østbanehallen, og Lyko har butikk på Oslo city.

Anonymkode: 49679...4cc

Skrevet

Redken har de på Normal også. 

Anonymkode: 94f9f...ca4

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Jeg fant ikke Redken i noen av butikkene dere nevnte og fant heller ikke Redken i noen av frisørsalongene jeg besøkte. Snakket med en frisør som tidligere hadde solgt Redken og hun sa at  Redken nå kun ble solgt i nettbutikker. 

Så da bestilte jeg fra nettbutikk

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for svar. Jeg fant ikke Redken i noen av butikkene dere nevnte og fant heller ikke Redken i noen av frisørsalongene jeg besøkte. Snakket med en frisør som tidligere hadde solgt Redken og hun sa at  Redken nå kun ble solgt i nettbutikker. 

Så da bestilte jeg fra nettbutikk

TS

Det stemmer absolutt ikke. Var på Normal i senest i går, de hadde flere typer Redken. Vet også de har mange typer Redken på Bli vakker i Østbanehallen, det er et helt innerst i lokale der hvor det er mest hårprodukter. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kunne unngå å se det

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det stemmer absolutt ikke. Var på Normal i senest i går, de hadde flere typer Redken. Vet også de har mange typer Redken på Bli vakker i Østbanehallen, det er et helt innerst i lokale der hvor det er mest hårprodukter. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kunne unngå å se det

Jeg tok feil. Jeg så nå at de hadde Redken på Østbanehallen. Der glemte jeg å sjekke. Jeg sjekket kun Lyko, flere frisørsalonger som tidligere har hatt Redken og i tillegg sjekket jeg Normal. 

Hvilken Normal-butikk sjekket du? Jeg sjekket 2 ganger på Normal på Oslo City og fant ikke Redken.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...