AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har vært på leting etter et forhold nå i flere år siden jeg ble singel. I begynnelsen var det bare gøy, jeg møtte mange, kjente på litt kjemi og med flere av dem ble det også en del sex. Etter noen år begynte det å bli en del, og mønsteret jeg ser er det samme. Møter en, kjenner på kjemi, har litt sex men hele veien kjenner jeg at dette ikke er noe å gå lengre med. De siste årene har jeg gått mer og mer lei, og det tar ikke mange dagene før jeg sletter appen og tenker at jeg er ferdig med den. Så går det litt tid og jeg er tilbake. Dater et par tre før jeg går lei, sletter appen og skal aldri bruke den igjen. Slik hr jeg holdt på de to siste årene, og jeg kjenner mer og mer på at jeg nå må kjenne en umiddelbar og kraftig tiltrekning før jeg orker å ta en date nummer to. Flere som har det sånn? Anonymkode: 0aa50...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært på leting etter et forhold nå i flere år siden jeg ble singel. I begynnelsen var det bare gøy, jeg møtte mange, kjente på litt kjemi og med flere av dem ble det også en del sex. Etter noen år begynte det å bli en del, og mønsteret jeg ser er det samme. Møter en, kjenner på kjemi, har litt sex men hele veien kjenner jeg at dette ikke er noe å gå lengre med. De siste årene har jeg gått mer og mer lei, og det tar ikke mange dagene før jeg sletter appen og tenker at jeg er ferdig med den. Så går det litt tid og jeg er tilbake. Dater et par tre før jeg går lei, sletter appen og skal aldri bruke den igjen. Slik hr jeg holdt på de to siste årene, og jeg kjenner mer og mer på at jeg nå må kjenne en umiddelbar og kraftig tiltrekning før jeg orker å ta en date nummer to. Flere som har det sånn? Anonymkode: 0aa50...fde Er du mann eller dame? Anonymkode: c609c...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde det sånn og trodde egentlig ikke at jeg kom til å bli ordentlig forelsket igjen. Men plutselig skjedde det. Tror bare man må være veldig tålmodig. Anonymkode: 914a5...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Vi som sjeldent blir forelska har det sånn ja. Anonymkode: e7d2a...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå