Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Hei! Jeg er ny her. Skal gifte meg i sommer, og har bestilt kirke og restaurant, er i gang med kjolesying, og har forlovere og toastmaster. Så føler vi er "i rute". Gleder meg stort til å bli fru, men opplever også bryllupsforberedelsestiden som litt slitsomt i perioder (hvem skal inviteres? hvem skal ikke? hvor mye skal man ta hensyn til foreldre og svigerforeldres ønsker? osv). Gleder meg derfor til å delta her på forumet og ha kontakt med mennesker i samme situasjon .
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Takk for velkomsthilsner Jeg gifter meg 12. august - med verdens flotteste mann
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Velkommen søta!!!! Registrer deg, og få deg dagbok, så skal du sjå du får svar på alt du lurer på!!!!
kitekatt Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 Her får du svar på det meste og litt til Spør ivei om selv de "dummeste" ting..hehe. Det er det vi er her for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå