Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Jeg ønsker å farge håret mitt, spesielt foran, pga. anelse av grå hår.. Er lys brunette og ønsker i grunnen bare samme farge som det! Her på bygda har butikkene bare elendige hårfarger med rødstenk i, enten må man farge det sort (!) eller helt platina blondt med rødt i liksom..og de kan ikke ta opp bestilling på noe heller Derfor: hvor kan jeg bestille hårfarge på nett hjem i posten? Gjerne en nettside med bilder og beskrivelse av produktet..
Gjest Tristessa Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 www.lookfantastic.com har hårfarger, men jeg vet ikke hvordan de er.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Det var ikke lett å finne en kjent hårfarge på noen av disse stedene. Finnes det noen norske forhandlere [/i]/nettsteder man kan bestille hårfarge (kjente merker) hos, eller er man tvunget til å handle på butikken? Hos oss på bygda selger de ikke hårfarge og det er noen timer til nærmeste utsalg. Noen som vet?
Hotslash Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg vet at howcool tidligere solgte hårfarger. Men om det bare var i sprø farger, eller mer normale vet jeg ikke lenger
Lisa-Marie Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Feelunique.com har en del kjente merker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå