AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Skal ta konisering av celleforandringer, får narkose fordi jeg reagerer på lokalbedøvelse. Må jeg faste før narkosen? Fikk ikke noe informasjon om dette. Anonymkode: 14e76...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skal ta konisering av celleforandringer, får narkose fordi jeg reagerer på lokalbedøvelse. Må jeg faste før narkosen? Fikk ikke noe informasjon om dette. Anonymkode: 14e76...830 Om en skal ha narkose så må en faste ja. Men kan variere hvor lenge før. Ta en telefon til sykehuset og be om konkret informasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal ta konisering av celleforandringer, får narkose fordi jeg reagerer på lokalbedøvelse. Må jeg faste før narkosen? Fikk ikke noe informasjon om dette. Anonymkode: 14e76...830 Da ringer du sykehuset og spør. ved narkose så kan mat og drikke komme opp i spiserøret. Er du da bedøvet/narkose så kan mageinnholdet havne i lungene. Å unngå det er hensikten med å faste før narkose. Derfor vil jeg tro du skal faste fra midnatt. Dumt å møte opp til time og skulle få narkose, der dette må avlyses fordi du ikke har fattet. Aspirasjonspneumoni er noe dritt. Har prøvd det en del ganger, uten narkose. Anonymkode: 488f6...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden 6 timer faste av mat og melkeprodukter. Røyk, tyggis og pastiller er to timer. Anonymkode: 916f3...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå