AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:03 #1 Del Skrevet onsdag kl 10:03 Hei! Nettopp startet med min medisinske abort. Satt i pillene i kjeden kl 9, og hittil har jeg kastet opp en god del + begynt å blø. Syns ikke smertene er noe særlig. Hvordan var medisinsk abort for deg? Når startet det å gjøre ordentlig vondt? Anonymkode: dc456...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:26 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 10.03): Hei! Nettopp startet med min medisinske abort. Satt i pillene i kjeden kl 9, og hittil har jeg kastet opp en god del + begynt å blø. Syns ikke smertene er noe særlig. Hvordan var medisinsk abort for deg? Når startet det å gjøre ordentlig vondt? Anonymkode: dc456...c85 Ekspander Finnes svært mange tråder om dette inne på forumet. Anbefaler deg å leite litt. Også er nok dette feil underforum for å få mest svar. Anonymkode: eaccd...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå