Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Fame skrev (På 21.7.2025 den 21.24):

Flere som har født? ❤️

Fødte i starten av juli, så hun kom før termindato -  i uke 38 akkurat som storesøster 💖👶 Hva med deg? 

Endret av Black&White
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Black&White skrev (55 minutter siden):

Fødte i starten av juli, så hun kom før termindato -  i uke 38 akkurat som storesøster 💖👶 Hva med deg? 

Gratulerer så masse❤️

Nei, jeg er bare i uke 35 så jeg må nok vente en stund til :bond: skikkelig, skikkelig lei

Skrevet
Fame skrev (På 21.7.2025 den 21.24):

Flere som har født? ❤️

Jaaa, fødte en stor, perfekt gutt på 4,5 kg i starten av juli! 😄💙 Ble igangsatt i uke 38 pga stort barn. Fødsel var rask og fin, men lille satte seg fast litt på slutten. Ble full alarm og heldigvis for fantastisk helsepersonell kom han trygt ut 🥰 

Har tenkt på alle dere som har gått høygravide i hetebølgen! All ære til oss mødre altså 😊

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan går det med dere? ❤️ Her er baby snart 11 uker. Tiden går såå fort 😱

• 1 måned senere...
Skrevet
Snorkfrøkener skrev (På 8.9.2025 den 12.41):

Hvordan går det med dere? ❤️ Her er baby snart 11 uker. Tiden går såå fort 😱

Sent svar, ser jeg  :ler: Her går det veldig bra! Lillesøster er 2 måneder i morgen. Nok å gjøre :ler: heldigvis elsker storesøster å være storesøster så vi koser oss masse. Hvordan går det der?

Skrevet
Fame skrev (9 timer siden):

Sent svar, ser jeg  :ler: Her går det veldig bra! Lillesøster er 2 måneder i morgen. Nok å gjøre :ler: heldigvis elsker storesøster å være storesøster så vi koser oss masse. Hvordan går det der?

Hehe.. Her er lillebror blitt 4 måneder, så en stund siden siste post ja 😅 Vi slet veldig med amming og vektoppgang de første 8 ukene, men heldigvis løsnet mye etter et par runder hos kiropraktoren 🥵🥵 Storesøster synes det er super stas med lillebror, så det er veldig veldig koselig ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...