Anononyma Skrevet 20. april #81 Skrevet 20. april Snorkfrøkener skrev (På 16.4.2025 den 9.39): I dag er det 75 dager til termin for meg 🤩 Føles både kjempe lenge og altfor kort tid til 😅 Åh, det hørtes veldig kort ut! Jeg har 91 dager 😅 føles evig lenge!
Snorkfrøkener Skrevet 20. april #82 Skrevet 20. april Anononyma skrev (44 minutter siden): Åh, det hørtes veldig kort ut! Jeg har 91 dager 😅 føles evig lenge! Jeg synes appen akkurat sa 100 dager, og jeg tenkte det var kjeeeeempe lenge til. 71 dager i dag, føles plutselig veldig kort 🫣 Har ikke sendt søknad til nav eller noe 😅 Stressa litt mer med førstemann enn nå med nr 2 🙃
Anononyma Skrevet 20. april #83 Skrevet 20. april Snorkfrøkener skrev (1 time siden): Jeg synes appen akkurat sa 100 dager, og jeg tenkte det var kjeeeeempe lenge til. 71 dager i dag, føles plutselig veldig kort 🫣 Har ikke sendt søknad til nav eller noe 😅 Stressa litt mer med førstemann enn nå med nr 2 🙃 Haha, godt å høre vi er fler som ikke har klart å søke nav enda 😂 kjenner også at alt var litt mer klart i veldig god tid med første, denne gangen skal jeg være fornøyd om jeg pakker fødebag før riene starter 🙈
Fame Skrevet 21. april Forfatter #84 Skrevet 21. april Anononyma skrev (18 timer siden): Åh, det hørtes veldig kort ut! Jeg har 91 dager 😅 føles evig lenge! 129 her 1
Snorkfrøkener Skrevet 21. april #85 Skrevet 21. april Anononyma skrev (23 timer siden): Haha, godt å høre vi er fler som ikke har klart å søke nav enda 😂 kjenner også at alt var litt mer klart i veldig god tid med første, denne gangen skal jeg være fornøyd om jeg pakker fødebag før riene starter 🙈 Haha.. fødebagen var ferdig pakket (ish) 6 uker før termin med førstemann 🙊 Og det var det samboer som insisterte på, da jeg fortalte ham 6,5 uke før termin at hadde jenta vår vært meg hadde hun blitt født da. Han ble litt blek og ba meg gå og pakke litt så vi var litt forberedt i hvert fall 😅 mini kom 2 dager før termin, så sååå stressa hadde ikke samboer trengt å være 😅😅😅 Lærte mye fra runde 1, blir nok en lettere fødebag denne gangen. Brukte kanskje 10% av det som var pakket 🙃
Anononyma Skrevet 21. april #86 Skrevet 21. april Snorkfrøkener skrev (29 minutter siden): Haha.. fødebagen var ferdig pakket (ish) 6 uker før termin med førstemann 🙊 Og det var det samboer som insisterte på, da jeg fortalte ham 6,5 uke før termin at hadde jenta vår vært meg hadde hun blitt født da. Han ble litt blek og ba meg gå og pakke litt så vi var litt forberedt i hvert fall 😅 mini kom 2 dager før termin, så sååå stressa hadde ikke samboer trengt å være 😅😅😅 Lærte mye fra runde 1, blir nok en lettere fødebag denne gangen. Brukte kanskje 10% av det som var pakket 🙃 Såpass ja! Her tror jeg knapt mannfolket tenkte på at det kunne være lurt å ha en bag klar 😅 men, den sto klar i gangen i ukesvis ja! Blir mye lettere bag her også denne gangen, myyye lettere å pakke når man har erfaring med hva en selv trenger og foretrekker første gang tok jeg utgangspunkt i all verdens lister og oppramsinger på nett, nå vet jeg hva jeg brukte sist. Tar ikke med tøy til den nye verdensborgeren i str 50 f.eks. Mine gutter er store, og lillebror er allerede godt over gjennomsnittet så det blir et par sett i str 56 og en lillelam dress til han 🩵 1
Snorkfrøkener Skrevet 1. mai #87 Skrevet 1. mai 2 måneder til termin i dag! 5 uker igjen til permisjon! Herremin, nå går det fort 🩵😱 Jeg jobber fortsatt 100%, men begynner jo å merke det er tyngre og tyngre 🙃 På tirsdag skal vi på vekstkontroll på sykehuset. Blir fint å se lille igjen 🩵 Vi har ikke hatt noen private ul, så begynner jo å bli lenge siden oul 🙃
Anononyma Skrevet 1. mai #88 Skrevet 1. mai Snorkfrøkener skrev (37 minutter siden): 2 måneder til termin i dag! 5 uker igjen til permisjon! Herremin, nå går det fort 🩵😱 Jeg jobber fortsatt 100%, men begynner jo å merke det er tyngre og tyngre 🙃 På tirsdag skal vi på vekstkontroll på sykehuset. Blir fint å se lille igjen 🩵 Vi har ikke hatt noen private ul, så begynner jo å bli lenge siden oul 🙃 Åh, da raser det av gårde ja!! 😄 Godt når man klarer å bli stående i jobb! Jobber 50% selv og merker på at det er veldig godt i forhold til første svangerskap da jeg var 100% sykemeldt fra uke 16! Håper du å holde helt til permisjon eller tenker du å ta det litt roligere nå på tampen? Veldig lenge siden oul, blir nok koselig med et gjensyn! 😍
Snorkfrøkener Skrevet 2. mai #89 Skrevet 2. mai Anononyma skrev (9 timer siden): Åh, da raser det av gårde ja!! 😄 Godt når man klarer å bli stående i jobb! Jobber 50% selv og merker på at det er veldig godt i forhold til første svangerskap da jeg var 100% sykemeldt fra uke 16! Håper du å holde helt til permisjon eller tenker du å ta det litt roligere nå på tampen? Veldig lenge siden oul, blir nok koselig med et gjensyn! 😍 Jeg er veldig heldig og jobber på en bitteliten skole. Jeg er i utgangspunktet kontaktlærer for 6 barn i første klasse, men har også 8 barn i andre klasse på fulltid nå da deres lærer er sykemeldt. Jeg har jobbet 11 år på en stor skole med 20+++ elever i klassen, så tempoet her er jo heeeeelt annerledes 😅 jeg har også en veldig ålreit ledelse, så de har løst opp min timeplanfestede kontortid, så avtalen er at jeg må møte til undervisning, også kan jeg gå hjem når den er ferdig bortsett fra en dag da vi har utviklingstid. Det er veldig deilig! I utgangspunktet tenker jeg å stå i det hele veien, gitt at formen holder seg like bra, men har sagt til rektor at hvis jeg blir så sliten at det går på bekostning av frøkna jeg har hjemme fra før, så vil jeg be om noe sykemelding. Dagene går jo veldig fort når man er i de faste rutinene 😅
Fame Skrevet 2. juni Forfatter #91 Skrevet 2. juni Snorkfrøkener skrev (12 timer siden): Hvordan går det med dere, damer? ❤️ Veldig, veldig sliten nå kjenner jeg. Jeg har to uker igjen i praksis og gjør alt jeg kan for å fullføre men kjenner det skal bli utrolig godt å bli ferdig nå. Lillemor på 1,5 år er ekstra hekta på meg for tiden også så jeg får lite pause Åssen har du det?
Snorkfrøkener Skrevet 3. juni #92 Skrevet 3. juni Fame skrev (På 2.6.2025 den 8.16): Veldig, veldig sliten nå kjenner jeg. Jeg har to uker igjen i praksis og gjør alt jeg kan for å fullføre men kjenner det skal bli utrolig godt å bli ferdig nå. Lillemor på 1,5 år er ekstra hekta på meg for tiden også så jeg får lite pause Åssen har du det? Jeg har 4 uker til termin i dag 🩵 jeg har jobbet fullt, så har 3 dager igjen på jobb før permisjon. Blir deilig 😅 2,5 åringen her er også ekstremt mammadalt om dagen 🤯 har begynt å gråte når jeg henter og leverer i barnehagen, det har hun ikke gjort på sikkert 1 år.
Fame Skrevet 3. juni Forfatter #93 Skrevet 3. juni Snorkfrøkener skrev (1 time siden): Jeg har 4 uker til termin i dag 🩵 jeg har jobbet fullt, så har 3 dager igjen på jobb før permisjon. Blir deilig 😅 2,5 åringen her er også ekstremt mammadalt om dagen 🤯 har begynt å gråte når jeg henter og leverer i barnehagen, det har hun ikke gjort på sikkert 1 år. Så deilig med bare 4 uker igjen. Her er det 12 uker igjen sååå lei allerede
Snorkfrøkener Skrevet 21. juni #94 Skrevet 21. juni Til uka kommer lillebror 🩵 Blir satt I gang på mandag om han ikke kommer av seg selv 😱
Anononyma Skrevet 24. juni #95 Skrevet 24. juni Snorkfrøkener skrev (På 21.6.2025 den 8.35): Til uka kommer lillebror 🩵 Blir satt I gang på mandag om han ikke kommer av seg selv 😱 Oooooi, så spennende!! Har du født enda? 💙 Om ikke, masse lykke til med aller siste innspurt! Blir sannsynligvis satt i gang om ikke så lenge jeg også, skal bli godt å få han i armene nå 🥰 1
Black&White Skrevet 25. juni #96 Skrevet 25. juni Snorkfrøkener skrev (På 21.6.2025 den 8.35): Til uka kommer lillebror 🩵 Blir satt I gang på mandag om han ikke kommer av seg selv 😱 Så spennende! Da er han her kanskje allerede? I så fall gratulerer 💙 Her har jeg fått et brudd i foten, så merker det gjør noe med gleden over å snart få møte lille, dessverre.. Begynner bli litt bedre nå, men fortsatt vondt, så håper hun holder seg inne en liten stund til faktisk 🤞💖 1
Snorkfrøkener Skrevet 26. juni #97 Skrevet 26. juni Lillebror kom i kanonball på tirsdag 🩵🩵 Alt bra med alle sammen 🥰 Jeg fikk ballong mandag formiddag, ble lagt inn på sykehuset. Ballongen falt ut kl 23.00, da ble det bestemt at jeg skulle sove. Fikk 2 modningspiller om morgenen, etter en stund tok de vannet for å få i gang riene. 1 time senere var han født. En sykt intens time 😅🙊 En stor gutt på 4320g og 54cm 🙈 2
Snorkfrøkener Skrevet 26. juni #98 Skrevet 26. juni Black&White skrev (11 timer siden): Så spennende! Da er han her kanskje allerede? I så fall gratulerer 💙 Her har jeg fått et brudd i foten, så merker det gjør noe med gleden over å snart få møte lille, dessverre.. Begynner bli litt bedre nå, men fortsatt vondt, så håper hun holder seg inne en liten stund til faktisk 🤞💖 Så kjedelig med brudd i foten! Håper du blir fort bedre og at vesla holder seg i magen en stund til 🙊
Anononyma Skrevet 26. juni #99 Skrevet 26. juni Snorkfrøkener skrev (1 time siden): Lillebror kom i kanonball på tirsdag 🩵🩵 Alt bra med alle sammen 🥰 Jeg fikk ballong mandag formiddag, ble lagt inn på sykehuset. Ballongen falt ut kl 23.00, da ble det bestemt at jeg skulle sove. Fikk 2 modningspiller om morgenen, etter en stund tok de vannet for å få i gang riene. 1 time senere var han født. En sykt intens time 😅🙊 En stor gutt på 4320g og 54cm 🙈 Gratulerer så masse! 🩵😍 Det hørtes ut som en fin igangsetting og fødselsopplevelse 😊 Håper barseltiden blir fin for dere alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå