Fame Skrevet 21. januar Forfatter #41 Del Skrevet 21. januar Black&White skrev (36 minutter siden): Veldig cravings på fersk salami, og smøreost med ananas og appelsin her 😅 Vært på OUL i dag btw. Der lå det en helt perfekt liten jente 💖👶🫶 Gratulerer så masse med jente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet fredag kl 21:51 #42 Del Skrevet fredag kl 21:51 Black&White skrev (På 21.1.2025 den 12.42): Veldig cravings på fersk salami, og smøreost med ananas og appelsin her 😅 Vært på OUL i dag btw. Der lå det en helt perfekt liten jente 💖👶🫶 Så koselig med ei lita jente 🥰 Jeg skal på OUL om ei uke 🤩 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black&White Skrevet lørdag kl 08:36 #43 Del Skrevet lørdag kl 08:36 Snorkfrøkener skrev (10 timer siden): Så koselig med ei lita jente 🥰 Jeg skal på OUL om ei uke 🤩 Gleder meg! Spennende 🥰 Har du noen magefølelse når det gjelder kjønn? 💖💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet lørdag kl 11:17 Forfatter #44 Del Skrevet lørdag kl 11:17 Snorkfrøkener skrev (13 timer siden): Så koselig med ei lita jente 🥰 Jeg skal på OUL om ei uke 🤩 Gleder meg! og jeg skal på TUL om sånn 3 uker. Henger etter hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet lørdag kl 15:51 #45 Del Skrevet lørdag kl 15:51 Black&White skrev (7 timer siden): Spennende 🥰 Har du noen magefølelse når det gjelder kjønn? 💖💙 Har kanskje litt følelse for ei jente til. Foreløpig har graviditetene vært ganske like. Men hvem vet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet lørdag kl 15:51 #46 Del Skrevet lørdag kl 15:51 Fame skrev (4 timer siden): og jeg skal på TUL om sånn 3 uker. Henger etter hehehehe Tiden går såååå tregt i begynnelsen 👀 Men plutselig flyr ukene av gårde 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet i går, 06:26 #47 Del Skrevet i går, 06:26 Jeg husker plutselig ikke hva jeg gjorde sist 🙊 Skal man ha med urinprøve på OUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet i går, 06:34 Forfatter #48 Del Skrevet i går, 06:34 Snorkfrøkener skrev (7 minutter siden): Jeg husker plutselig ikke hva jeg gjorde sist 🙊 Skal man ha med urinprøve på OUL? Nei. Jeg hadde hvertfall ikke det sist ^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 18 timer siden #49 Del Skrevet 18 timer siden Fame skrev (11 timer siden): Nei. Jeg hadde hvertfall ikke det sist ^,^ Nei, ikke sant 😅😅 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå