Fame Skrevet 21. januar Forfatter #41 Del Skrevet 21. januar Black&White skrev (36 minutter siden): Veldig cravings på fersk salami, og smøreost med ananas og appelsin her 😅 Vært på OUL i dag btw. Der lå det en helt perfekt liten jente 💖👶🫶 Gratulerer så masse med jente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 24. januar #42 Del Skrevet 24. januar Black&White skrev (På 21.1.2025 den 12.42): Veldig cravings på fersk salami, og smøreost med ananas og appelsin her 😅 Vært på OUL i dag btw. Der lå det en helt perfekt liten jente 💖👶🫶 Så koselig med ei lita jente 🥰 Jeg skal på OUL om ei uke 🤩 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black&White Skrevet 25. januar #43 Del Skrevet 25. januar Snorkfrøkener skrev (10 timer siden): Så koselig med ei lita jente 🥰 Jeg skal på OUL om ei uke 🤩 Gleder meg! Spennende 🥰 Har du noen magefølelse når det gjelder kjønn? 💖💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. januar Forfatter #44 Del Skrevet 25. januar Snorkfrøkener skrev (13 timer siden): Så koselig med ei lita jente 🥰 Jeg skal på OUL om ei uke 🤩 Gleder meg! og jeg skal på TUL om sånn 3 uker. Henger etter hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 25. januar #45 Del Skrevet 25. januar Black&White skrev (7 timer siden): Spennende 🥰 Har du noen magefølelse når det gjelder kjønn? 💖💙 Har kanskje litt følelse for ei jente til. Foreløpig har graviditetene vært ganske like. Men hvem vet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 25. januar #46 Del Skrevet 25. januar Fame skrev (4 timer siden): og jeg skal på TUL om sånn 3 uker. Henger etter hehehehe Tiden går såååå tregt i begynnelsen 👀 Men plutselig flyr ukene av gårde 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 29. januar #47 Del Skrevet 29. januar Jeg husker plutselig ikke hva jeg gjorde sist 🙊 Skal man ha med urinprøve på OUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 29. januar Forfatter #48 Del Skrevet 29. januar Snorkfrøkener skrev (7 minutter siden): Jeg husker plutselig ikke hva jeg gjorde sist 🙊 Skal man ha med urinprøve på OUL? Nei. Jeg hadde hvertfall ikke det sist ^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 29. januar #49 Del Skrevet 29. januar Fame skrev (11 timer siden): Nei. Jeg hadde hvertfall ikke det sist ^,^ Nei, ikke sant 😅😅 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 30. januar Forfatter #50 Del Skrevet 30. januar Nå klarte jeg endelig å høre hjertet med doppleren min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 31. januar #51 Del Skrevet 31. januar Fame skrev (20 timer siden): Nå klarte jeg endelig å høre hjertet med doppleren min Hurra ❤️ Vi var på OUL i dag. Alt så fint ut og jordmor fikk sjekket alt hun skulle 🥰 Hun var ganske sikker på at det var en liten gutt i magen denne gangen 🩵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 31. januar Forfatter #52 Del Skrevet 31. januar Snorkfrøkener skrev (28 minutter siden): Hurra ❤️ Vi var på OUL i dag. Alt så fint ut og jordmor fikk sjekket alt hun skulle 🥰 Hun var ganske sikker på at det var en liten gutt i magen denne gangen 🩵 Så koselig <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black&White Skrevet lørdag kl 12:16 #53 Del Skrevet lørdag kl 12:16 Så gøy å høre hjertet ❤️ - og gratulerer så mye med en liten gutt! Så stas 💙 Kjenner mye bevegelse på kveldene nå, det er så koselig 🤰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet lørdag kl 14:47 #54 Del Skrevet lørdag kl 14:47 @Fame så gøy å høre hjertelyd med doppler! Jeg har doppler på jobb, men tørr ikke prøve. Redd for å ikke finne lyden og bli enda mer engstelig. @Snorkfrøkener Godt at alt så fint ut På OUL! Gratulerer! @Black&White Så gøy med bevegelser! Gleder meg så masse til jeg klarer å kjenne! Jeg er 16+0 i dag og morkaka ligger foran så da tar det nok sikkert litt tid før jeg kjenner noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet lørdag kl 20:31 #55 Del Skrevet lørdag kl 20:31 Black&White skrev (8 timer siden): Så gøy å høre hjertet ❤️ - og gratulerer så mye med en liten gutt! Så stas 💙 Kjenner mye bevegelse på kveldene nå, det er så koselig 🤰 Tusen takk 🩵 Jeg kjenner også en del bevegelse om dagen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet mandag kl 21:38 #56 Del Skrevet mandag kl 21:38 Gratulerer til dere som har fått vite kjønn, så koselig å bli litt bedre kjent med den lille i magen 🩷🩵 Her synes jeg det går tregt for tiden. Fortsatt 3 uker til oul og folk har begynt å stille irriterende spørsmål. Alle skal vite kjønn og alle forventer at jeg kjenner masse liv. Vel, ikke vet jeg kjønn og ikke kjenner jeg noen verdens ting 😂 Frustrerende! Nå håper jeg tiden går fort til 21. februar! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet tirsdag kl 16:22 #57 Del Skrevet tirsdag kl 16:22 Anononyma skrev (18 timer siden): Gratulerer til dere som har fått vite kjønn, så koselig å bli litt bedre kjent med den lille i magen 🩷🩵 Her synes jeg det går tregt for tiden. Fortsatt 3 uker til oul og folk har begynt å stille irriterende spørsmål. Alle skal vite kjønn og alle forventer at jeg kjenner masse liv. Vel, ikke vet jeg kjønn og ikke kjenner jeg noen verdens ting 😂 Frustrerende! Nå håper jeg tiden går fort til 21. februar! 🙈 Jeg skjønner deg godt! Jeg opplever at folk spør om jeg vet kjønn, jeg svarer gutt, så ser de på magen og svarer: men det er ikke en guttemage, det er nok jente skal du se! Altså... orker ikke diskutere med sånt 🫣 Jeg synes det er rart med alt folk synes er greit å kommentere når man er gravid. Alt er liksom "feil" uansett hva man svarer. Kjenner du liv? Ja! Det kan du ikke, det er for tidlig!! Kjenner du liv? Nei.. Åå! DET skulle du gjort nå vel! Ikke rart man er sliten sier jeg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet onsdag kl 08:31 #58 Del Skrevet onsdag kl 08:31 Snorkfrøkener skrev (16 timer siden): Jeg skjønner deg godt! Jeg opplever at folk spør om jeg vet kjønn, jeg svarer gutt, så ser de på magen og svarer: men det er ikke en guttemage, det er nok jente skal du se! Altså... orker ikke diskutere med sånt 🫣 Jeg synes det er rart med alt folk synes er greit å kommentere når man er gravid. Alt er liksom "feil" uansett hva man svarer. Kjenner du liv? Ja! Det kan du ikke, det er for tidlig!! Kjenner du liv? Nei.. Åå! DET skulle du gjort nå vel! Ikke rart man er sliten sier jeg 🙈 Ikkesant! Husker det fra sist også når jeg fortalte at det var gutt i magen, så fikk jeg til svar at av både kollegaer og naboer, de trodde det var jente fordi sånn eller sånn. Altså… det var ingen tvil på den ultralyden 😅 Det verste er kanskje litt følelsen av å plutselig være «allemannseie» når man er gravid. Folk stiller spørsmål om alt fra halsbrann til kjønn og forrige fødsel. Kjenner at jeg ikke har behov for å fortelle en perifer kollega på naboavdelingen om jeg er øm i puppene eller ikke 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå