Gå til innhold

Skravletråd juli/august 2025🌞

Fame

Anbefalte innlegg

Fame skrev (10 minutter siden):

Så koselig :rodmer: vil du skrive hvor gammel du er også så får jeg deg inn i listen? Ellers dropper vi det hvis du vil ha det anonymt ^,^

Er 36 og fyller 37 før barnet blir født så kvalifiserer til geriatrisk svangerskap 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anononyma skrev (6 minutter siden):

Er 36 og fyller 37 før barnet blir født så kvalifiserer til geriatrisk svangerskap 😂

Uff, liker virkelig ikke den der. De burde valgt et annet ord  :koko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (Akkurat nå):

Uff, liker virkelig ikke den der. De burde valgt et annet ord  :koko:

Helt enig 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 7.1.2025 den 5.31):

Da har jeg sett bankende hjerte på TUL :rodmer: sliter helt sykt med kvalme, men tar xonvea som jeg synes hjelper litt. Åssen går det med dere andre?

Så godt å høre 🥰 men kjipt med den kvalmen 😬 Jeg var kvalm fra uke 6-12 ish, men vært et par fine uker nå 😁 Fortsatt trøtt, men har en toåring som krever sitt også så er vel kanskje ikke bare graviditeten som slår ut der 🙊🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (På 8.1.2025 den 17.49):

Hei, så gøy å ha termin samtidig som dere flotte damer 😄 Har termin 22.07.25 med barn nr. 2 🥰

Var på tul i dag og alt står bra til inni der 😊

Så bra at alt så fint ut med mini 🥰 Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen 🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøkener skrev (1 time siden):

Så bra at alt så fint ut med mini 🥰 Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen 🤩

Ja, veldig lettelse 🥰 Luringen lå med beina i kryss og nektet å flytte på seg, så fikk ikke se så mye som hint av kjønn da 😂 Heldigvis ikke så lenge til oul heller!

Takk i like måte 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er heldige som er så langt på vei :( jelly

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (19 timer siden):

Ja, veldig lettelse 🥰 Luringen lå med beina i kryss og nektet å flytte på seg, så fikk ikke se så mye som hint av kjønn da 😂 Heldigvis ikke så lenge til oul heller!

Takk i like måte 🥰

Hehe.. min sprella rundt så kunne ikke se noe hos oss heller 😅 Har du fått time til oul? Går bare og venter på innkalling jeg 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (15 timer siden):

Dere er heldige som er så langt på vei :( jelly

Med større barn i hus går det så fort i svingene at plutselig er du der du også 😅 Dette svangerskapet har bare rast avgårde! 

Snorkfrøkener skrev (4 timer siden):

Hehe.. min sprella rundt så kunne ikke se noe hos oss heller 😅 Har du fått time til oul? Går bare og venter på innkalling jeg 👀

Godt å høre det er flere bittesmå som holder på hemmeligheten litt til ;) 

Ja, vi fikk time til oul på timen til tul så det var veldig kjekt - 21 februar allerede! Det er jo ikke lenge til! 😄 Kan være en ide å ringe de? Jeg ble utålmodig med innkallingen til tul, så ringte og da satte de bare opp time med det samme 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu alle sammen!😊 Jeg vil også være med i gjengen deres!

Lianne - 33 - B2 - Termin 22.07.25

Vi var på tidlig ultralyd denne uka og alt så helt perfekt ut! Og her gjettet jordmor på at det blir en liten jente, hun ville ikke si 100%, men hun virker ganske sikker egentlig. Vi blir glad uansett hva det blir, men det er jo praktisk mtp arving ettersom vi har ei frøken fra før av. 

Blir spennende å følge dere alle videre!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lianne skrev (26 minutter siden):

Juhu alle sammen!😊 Jeg vil også være med i gjengen deres!

Lianne - 33 - B2 - Termin 22.07.25

Vi var på tidlig ultralyd denne uka og alt så helt perfekt ut! Og her gjettet jordmor på at det blir en liten jente, hun ville ikke si 100%, men hun virker ganske sikker egentlig. Vi blir glad uansett hva det blir, men det er jo praktisk mtp arving ettersom vi har ei frøken fra før av. 

Blir spennende å følge dere alle videre!

Hei hei!

Så gøy med TUL! Jeg var på en privat selv, men det var uke 6 så det var fint lite å se  :ler: koselig med barn nummer 2. Ser alle i gruppa her holder på å bake andremann, så det er litt artig :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 11.1.2025 den 18.58):

Hei hei!

Så gøy med TUL! Jeg var på en privat selv, men det var uke 6 så det var fint lite å se  :ler: koselig med barn nummer 2. Ser alle i gruppa her holder på å bake andremann, så det er litt artig :nikke:

Jeg la også merke til at alle skulle ha barn nummer to! Hvor gamle er deres første? Min er september 22 jente, så blir nesten 3 år mellom 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøkener skrev (8 timer siden):

Jeg la også merke til at alle skulle ha barn nummer to! Hvor gamle er deres første? Min er september 22 jente, så blir nesten 3 år mellom 🥰

Min er jente født desember 23. Så blir 1 og et halvt år ca :koko:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snorkfrøkener skrev (21 timer siden):

Jenta mi er født i april 2022, så blir litt over tre år mellom her 🥰 OUL til tirsdag, så veldig spent ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black&White skrev (14 timer siden):

Jenta mi er født i april 2022, så blir litt over tre år mellom her 🥰 OUL til tirsdag, så veldig spent ❤️

Så spennende! Vi har ikke fått innkalling til oul enda 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...