Fame Skrevet 18. desember 2024 #1 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Hei! Håper noen har lyst til å slenge seg på her inne etter hvert Jeg oppdaget nylig at jeg var gravid igjen med termin i slutten av august. Supertidlig, men man må jo ha trua. Endrer til 🩷 eller 🩵 etter hvert som man får vite kjønn Terminliste: ❤️ Snorkfrøkener - 35 - B2 - Termin 01.07.25 ❤️ Black&White - 32 - B2 - Termin 07.07.25 ❤️ Anononyma - 36 - B2 - Termin 22.07.25 ❤️ Lianne - 33 - B2 - Termin 22.07.25 ❤️ Fame - 32 - B2 - Termin 29.08.25 Endret 11. januar av Fame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. desember 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg er vel ikke alene om termin disse to månedene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black&White Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 ❤️ Black&White - 32 - B2 - Termin 7.07.25 Akkurat vært på TUL, og alt så fint ut 🤍 Betryggende da jeg gjennomgikk en MA for litt siden 🥰 Spent på kjønn! Har ei jente fra før 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 22. desember 2024 Black&White skrev (2 timer siden): ❤️ Black&White - 32 - B2 - Termin 7.07.25 Akkurat vært på TUL, og alt så fint ut 🤍 Betryggende da jeg gjennomgikk en MA for litt siden 🥰 Spent på kjønn! Har ei jente fra før 💖 Så koselig med TUL! Jeg har også jente og håper litt på en jente til da jeg har alt av klær og utstyr men gutt er også velkomment 🩵🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black&White Skrevet 22. desember 2024 #5 Del Skrevet 22. desember 2024 Fame skrev (50 minutter siden): Så koselig med TUL! Jeg har også jente og håper litt på en jente til da jeg har alt av klær og utstyr men gutt er også velkomment 🩵🩷 Takk! 🫶🏻 Er egentlig helt det samme hvilket kjønn det er. Stas med lillesøster, da jeg selv bare har brødre, men også fint å kunne oppleve begge deler 😊 Skjønner den med klær og utstyr. Fordel her også med en jente til når det gjelder akkurat det 🤭 Er symptomene dine like/ annerledes enn sist graviditet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 22. desember 2024 Black&White skrev (1 minutt siden): Takk! 🫶🏻 Er egentlig helt det samme hvilket kjønn det er. Stas med lillesøster, da jeg selv bare har brødre, men også fint å kunne oppleve begge deler 😊 Skjønner den med klær og utstyr. Fordel her også med en jente til når det gjelder akkurat det 🤭 Er symptomene dine like/ annerledes enn sist graviditet? Ja, i grunn. Kvalme som går litt til og fra. Regner med det tar seg opp om en ukes tid. Ble helt sykt kvalm rundt 5+5 sist. Har også lette menssmerter innimellom og de skremmer meg like mye hver gang de kommer, selv om jeg vet det er helt normalt Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black&White Skrevet 22. desember 2024 #7 Del Skrevet 22. desember 2024 Fame skrev (3 minutter siden): Ja, i grunn. Kvalme som går litt til og fra. Regner med det tar seg opp om en ukes tid. Ble helt sykt kvalm rundt 5+5 sist. Har også lette menssmerter innimellom og de skremmer meg like mye hver gang de kommer, selv om jeg vet det er helt normalt Hva med deg? Ganske annerledes denne gangen 🫢 Ingen kvalme eller plager sist.. Ikke trøtt engang. Denne gangen veldig kvalm fra uke 5 og er det fortsatt. Er i uke 12 nå. Er også veldig trøtt, og konstant sulten. Kvalmen blir verre når jeg ikke spiser 😅 Det med trøtthet kan jo også ha noe med at jeg har en spinnvill 2,5 åring jeg må ta vare på samtidig denne gang 🤭 Blir spennende og se om det betyr at det er motsatt kjønn denne gang. Vet ikke helt om jeg tror så mye på at kjønn og symptomer har noen sammenheng, men.. 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 22. desember 2024 Black&White skrev (1 minutt siden): Ganske annerledes denne gangen 🫢 Ingen kvalme eller plager sist.. Ikke trøtt engang. Denne gangen veldig kvalm fra uke 5 og er det fortsatt. Er i uke 12 nå. Er også veldig trøtt, og konstant sulten. Kvalmen blir verre når jeg ikke spiser 😅 Det med trøtthet kan jo også ha noe med at jeg har en spinnvill 2,5 åring jeg må ta vare på samtidig denne gang 🤭 Blir spennende og se om det betyr at det er motsatt kjønn denne gang. Vet ikke helt om jeg tror så mye på at kjønn og symptomer har noen sammenheng, men.. 🤷🏼♀️ Så heldig som har kommet så langt. Gleder meg til jeg er på den litt tryggere siden jeg har en som nettopp har fylt 1 år, så her er det lite tid å slappe av på hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black&White Skrevet 22. desember 2024 #9 Del Skrevet 22. desember 2024 Fame skrev (2 minutter siden): Så heldig som har kommet så langt. Gleder meg til jeg er på den litt tryggere siden jeg har en som nettopp har fylt 1 år, så her er det lite tid å slappe av på hvertfall Det kan jeg tenke meg! Det blir nok travelt med to tette 🤭 men tenk så mye glede de kommer til å ha av hverandre! Kanskje spesielt hvis det er ei jente til? 💖 Her blir det litt over tre år mellom, og det kan jo bli litt mye med tanke på lek osv.. men håååper jo de kan leke NOE sammen 🤞🏻🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 22. desember 2024 Black&White skrev (5 minutter siden): Det kan jeg tenke meg! Det blir nok travelt med to tette 🤭 men tenk så mye glede de kommer til å ha av hverandre! Kanskje spesielt hvis det er ei jente til? 💖 Her blir det litt over tre år mellom, og det kan jo bli litt mye med tanke på lek osv.. men håååper jo de kan leke NOE sammen 🤞🏻🤭 Ja, det var egentlig ikke planen men tror det blir veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 24. desember 2024 #11 Del Skrevet 24. desember 2024 ❤️ Snorkfrøkener - 35 - B2 - Termin 01.07.25 Hurra! Endelig har noen opprettet denne tråden 😁 Gleder meg til å følge dere i tiden fremover ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. desember 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 25. desember 2024 Snorkfrøkener skrev (10 timer siden): ❤️ Snorkfrøkener - 35 - B2 - Termin 01.07.25 Hurra! Endelig har noen opprettet denne tråden 😁 Gleder meg til å følge dere i tiden fremover ❤️ Så koselig! Vært på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 25. desember 2024 #13 Del Skrevet 25. desember 2024 Fame skrev (1 time siden): Så koselig! Vært på UL? Jeg var på tidlig ultralyd lille julaften 🥰 Alt så veldig fint ut ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. desember 2024 Forfatter #14 Del Skrevet 25. desember 2024 Snorkfrøkener skrev (21 minutter siden): Jeg var på tidlig ultralyd lille julaften 🥰 Alt så veldig fint ut ❤️ Så koselig. Gleder meg så til TUL 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 25. desember 2024 #15 Del Skrevet 25. desember 2024 Fame skrev (4 minutter siden): Så koselig. Gleder meg så til TUL 🥹 Det skjønner jeg ❤️ Når skal du på TUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. desember 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 25. desember 2024 Snorkfrøkener skrev (28 minutter siden): Det skjønner jeg ❤️ Når skal du på TUL? 6 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 25. desember 2024 #17 Del Skrevet 25. desember 2024 Fame skrev (3 timer siden): 6 januar Det er jo ikke lenge til 🤩 Men føles jo som en evighet når man gleder seg 😅 Jordmor på sykehuset sa vi blir kalt inn til UL i starten av februar, så det er neste mål for oss 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. januar Forfatter #18 Del Skrevet 7. januar Da har jeg sett bankende hjerte på TUL sliter helt sykt med kvalme, men tar xonvea som jeg synes hjelper litt. Åssen går det med dere andre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 8. januar #19 Del Skrevet 8. januar Hei, så gøy å ha termin samtidig som dere flotte damer 😄 Har termin 22.07.25 med barn nr. 2 🥰 Var på tul i dag og alt står bra til inni der 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. januar Forfatter #20 Del Skrevet 8. januar Anononyma skrev (7 minutter siden): Hei, så gøy å ha termin samtidig som dere flotte damer 😄 Har termin 22.07.25 med barn nr. 2 🥰 Var på tul i dag og alt står bra til inni der 😊 Så koselig vil du skrive hvor gammel du er også så får jeg deg inn i listen? Ellers dropper vi det hvis du vil ha det anonymt ^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå