AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Kjøpte for en stund siden en brukt sofa. God kvalitet sofa. Men trekkene skulle absolutt hatt seg en vask. Er avtagbare trekk, men ser ut som de kun kan renses og ikke vaskes. Eller tar jeg feil? Anonymkode: 1db56...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Jeg bruker å vaske mine (som egentlig kun tåler kjemisk rens) på ullprogram og med lav sentrifugering. Anonymkode: 86b2e...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker å vaske mine (som egentlig kun tåler kjemisk rens) på ullprogram og med lav sentrifugering. Anonymkode: 86b2e...e91 Ok. Jeg kan prøve. Kanskje vanskelig å få på igjen trekkene alene, men trenger sårt en vask disse trekkene. Anonymkode: 1db56...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ok. Jeg kan prøve. Kanskje vanskelig å få på igjen trekkene alene, men trenger sårt en vask disse trekkene. Anonymkode: 1db56...c3d Ta de på før de er tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Jytte skrev (22 minutter siden): Ta de på før de er tørre. Ja. Takk Anonymkode: 1db56...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå