Gå til innhold

Hvor tidlig visste du at du hadde møtt mannen i ditt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi jeg er en voksen dame med flere forhold bak meg. Har nå møtt en mann, og det bare klaffet umiddelbart. Det føles nesten som han er sendt til meg, på et vis 😅Han innehar alle de kvalitetene jeg ser etter, og trenger. 

Jeg er ikke vant til at det klaffer så raskt. Så derfor spør jeg dere i forhold, hvor tidlig visste du at du hadde møtt den rette for deg? 

Anonymkode: 6c16c...893

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en gang vi møttes,  20 år eter er vi fortsatt sammen og har to barn. 

Anonymkode: 9778c...8a6

• Hjerte 1
Skrevet

Med en gang vi møttes. Problemet var at vi begge var i forhold. Jeg forsøkte iherdig å benekte ham, avvise ham men vi var ekstremt like på et område jeg aldri har vært lik noen før. Som du sier oppleve det som at han er sendt til meg. Jeg hadde ikke sjangs til å glemme ham. Fra den dagen jeg møtte ham var alt i meg hjemme avskrudd. Jeg gikk ut av forholdet mitt. Men jeg venter fortsatt på ham.... Men visste det gjorde jeg veldig veldig raskt..

Anonymkode: 57c80...d51

• Hjerte 1
Skrevet

I det øyeblikket jeg møtte ham første gangen visste jeg det.
Det samme gjorde han :)

Vi har vært sammen i 33 år i skrivende stund.

Anonymkode: 479e9...26f

• Hjerte 1
Skrevet

Han jeg er gift med. Den følelsen kom veldig fort mens vi datet. 

Har vært sammen i 20 år nå. Hadde da to samboerskap bak meg og var 26 år og egentlig skeptisk 

Anonymkode: c0dd8...571

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med en gang vi møttes. Problemet var at vi begge var i forhold. Jeg forsøkte iherdig å benekte ham, avvise ham men vi var ekstremt like på et område jeg aldri har vært lik noen før. Som du sier oppleve det som at han er sendt til meg. Jeg hadde ikke sjangs til å glemme ham. Fra den dagen jeg møtte ham var alt i meg hjemme avskrudd. Jeg gikk ut av forholdet mitt. Men jeg venter fortsatt på ham.... Men visste det gjorde jeg veldig veldig raskt..

Anonymkode: 57c80...d51

Håpar han snart er klar for å komme til deg ❤️ 

Anonymkode: fba85...2d4

Skrevet

Vi visste det begge to innen noen timer at det var noe spesielt. Etter noen uker var vi helt oppslukt i hverandre.

Vi sa vi elsket hverandre etter 7 mnd. Jeg innså at jeg aldri har elsket en mann før. Han er den eneste jeg har sluppet inn og revet muren for. Han har elsket 2 kvinner før meg, men det tok opp til 3 år før han visste at han elsket de. 

Vi er så synkronisert og samkjørt og sammen er vi bare bedre.

Nå skal vi kjøpe hus sammen ♥️

Anonymkode: f2055...875

Skrevet

Vi visste det med en gang blikket vårt møttes. Har vært sammen i 3 år, og snakket sammen timesvis hver dag siden vi møttes.

Perfekt kombinasjon av elskere og bestevenner. 

Anonymkode: e0460...9a6

Gjest jegerrinne
Skrevet

Det viste vi raskt da vi møttes. Flyttet sammen etter 1 uke. Vært gift i 22år og sammen i 23 år. Og 2 ungdommer

Skrevet

Jeg visste hvem mannen min var siden jeg gikk på barneskolen, men uten å ha noe veldig kontakt med han. Vi møttes mange år senere, kom i prat og etter litt meldinger og samtaler (bodde i forskjellige byer) dro vi på tur sammen i tre dager. Etter det så var det oss, vi begge var sikre på det.

Skrevet

Etter første date. Ingen av oss hadde følt noe slikt før, vi bare hørte sammen fra første øyeblikk, han og jeg. Vi er ikke bare kjærester og ektefeller, vi er også bestevenner ❤️

Anonymkode: 77d12...963

Skrevet

Etter første date. Jeg visste da at det var mannen jeg skulle gifte meg med. Og det er jeg også. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spør fordi jeg er en voksen dame med flere forhold bak meg. Har nå møtt en mann, og det bare klaffet umiddelbart. Det føles nesten som han er sendt til meg, på et vis 😅Han innehar alle de kvalitetene jeg ser etter, og trenger. 

Jeg er ikke vant til at det klaffer så raskt. Så derfor spør jeg dere i forhold, hvor tidlig visste du at du hadde møtt den rette for deg? 

Anonymkode: 6c16c...893

Man tror det ofte. Men så er det ikke slik. Bare vent til hverdagen og småtingene dukker opp. Tror jeg har møtt mannen i mitt liv nå også men det er mye som irriterer meg. Så tror ikke det finnes bare én "mannen i mitt liv" der ute, tror det finnes flere også.

Anonymkode: b10a6...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...