AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Skal lese dikt i begravelsen til noen i nær familie. Noen som vet hvordan jeg innleder? Skal jeg bare begynne å lese diktet eller si noe på forhånd? Alle rundt meg er så lei seg, så jeg har ingen å spørre om hvordan jeg skal gjøre det. Anonymkode: fd0ae...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Når jeg har lest et dikt så har jeg som regel reist meg, får oppmerksomheten til folk og så sier jeg at jeg vil gjerne lese et dikt som jeg synes passer fint til "navnet på avdøde". Så starter jeg. Kondolerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Man kan gjerne innlede med å si "Jeg har et dikt jeg føler passer bra for <navn> eller minner meg om <navn>" og lese opp diktet. Sånn for å gi folk sjansen til å skjønne at det er et dikt du leser opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå