Gå til innhold

Er det noen her som har så å si ingen nære annet enn mann og barn? Hvordan håndterer dere sorg og vanskelige tider?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ingen nære, bortsett fra mann og barn. Mann jobber mye borte, og vi kommer nok ikke til å holde sammen så lenge, altså er det veldig lite emosjonell støtte å få. Barn kan jeg selvfølgelig ikke bruke som "venninner" eller sjelesorger. Jeg opplever akkurat nå en stor, akutt sorg. Og har absolutt ingen å snakke med. Jeg synes det er utrolig tungt å holde alt inne i meg på denne måten, men har ikke akkurat noe valg. Hvordan håndterer dere kriser i livet, dere som ikke har annet enn ektefelle og/eller barn?

Anonymkode: e3574...b62

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mannen min er min bestevenn ❤️ Vi kan prate om alt og han hører alltid og gir råd. Sliter jeg med noe eller har det vondt, så stiller han alltid opp. Har ingen barn, ingen venner, kun han og det er i grunn litt trist at jeg ikke har en eneste venn men han er min bestevenn❤️

Anonymkode: 420b6...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så leit å høre om hvordan du har det ❤️

jeg er litt i samme situasjon, men har noen få venner. Men jeg har aldri søkt støtte hos de. 

på kort sikt så tror jeg at jeg ville gått til psykolog eller en coach eller lignende hvis jeg hadde hatt behov for noen å prate med (Og økonomi til det?). Hvis du har grei økonomi så er jo privat psykolog et alternativ med kort ventetid. 

På lang sikt så ville jeg nok prøvd å se om det var mulig å etablere nye eller gamle relasjoner, så man hadde andre rundt seg. Dette er jo lettere sagt enn gjort, og jeg vet heller ikke årsaken til hvorfor du ikke har andre rundt deg? Det har jo stor betydning. 

Anonymkode: a3ac7...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingen venner, kun mann og en hund. Det er jo 100% bedre enn å ikke ha noen i det hele tatt.

Sosialt samvær får jeg nok av på jobben.

Anonymkode: 39bba...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke mann og barn engang. 

Anonymkode: c5c39...bb8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var trist å høre ♥️ Kanskje du har en god kollega å snakke med?

Anonymkode: a85eb...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har venner, men ikke så nære venner. Begge mine foreldre er døde. Har derimot en samboer, og vi kan snakke om alt. 

Kan ikke være lett å ikke ha noen å snakke med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har noen nære venner på internett, og et nært søsken. Ikke mann og barn, alle venner er fraflyttet.

Deler litt sorger og slikt med mine nære venner på internett, men holder det ellers for meg selv, alltid.

Anonymkode: e0700...26a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

eg har en tenåring, men det er ikke min venn. Er enslig forsørger og ufør. Har bekjente, men ikke noen jeg betegner som nære venner.

Har folk jeg snapper med og de får nok vite mer enn hva de egentlig ønsker nettopp fordi jeg ikke nære venner. Men merker jo at de egentlig ikke er interessert, så vurderer hele tiden å slette de (før de sletter meg)...

Anonymkode: 9253a...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...