AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei! Jeg har fått diagnotisert et endometriom i eggstokken, og skal tilbake på kontroll om noen måneder. Er det noen her som har hatt det før? Jeg ble litt satt ut hos legen og jeg fikk derfor ikke stilt noen spørsmål.. går dette vekk av seg selv? Og om ikke, hvordan behandles det? Tusen takk Anonymkode: 27f8b...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Det går nok ikke bort av seg selv, det må enten opereres bort, eller det kan krympe med riktig behandling (hvordan endometriose behandles er litt forskjellig, men stort sett ved hjelp av hormoner eller operasjon). Anonymkode: 3f973...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg har fått diagnotisert et endometriom i eggstokken, og skal tilbake på kontroll om noen måneder. Er det noen her som har hatt det før? Jeg ble litt satt ut hos legen og jeg fikk derfor ikke stilt noen spørsmål.. går dette vekk av seg selv? Og om ikke, hvordan behandles det? Tusen takk Anonymkode: 27f8b...b1d Du kan les her, https://kvalitet.helse-bergen.no/docs/pub/dok70926.pdf Anonymkode: ebf05...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå