AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Syns Aurelia er merkelig som fornavn siden det er det latinske navnet på glassmanet.. Anonymkode: b41a2...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mener du ja, betyr ikke at alle syns det fordiom du har merkelige assosiasjoner 😂😂 Anonymkode: 89de9...c1e Det blir nesten litt som, «faen, den eksemen jeg har mellom rævballene er aurelia.» Grusomt «navn» Anonymkode: ceb91...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden Passer ikke på norsk Anonymkode: 65473...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Syns Aurelia er merkelig som fornavn siden det er det latinske navnet på glassmanet.. Anonymkode: b41a2...ef6 Og Simen høres ut som semen på engelsk mens Bård høres ut som bored. Roar betyr brøl. Tror ikke folk går rundt og vet det latinske navnet for glassmanet. Anonymkode: 4eb99...6da 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden En kombinasjon av Aure og Borelia… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg synes det er fint, men mulig det blir litt rart på en norsk unge? Klarer ikke helt å bestemme meg. Anonymkode: 4eb99...6da Høres ut som en kjønnssykdom,eller annen sykdom. A ending elsker jeg,men "urelia" blir for borrelia .. Anonymkode: 04b82...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden Det er et fint navn! Eneste problemet er om barnet ditt får en talefeil og ikke klarer å si r. Snakker av erfaring her, jeg ☺️ Anonymkode: 26e75...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden På et helnorsk barn tenker jeg white trash/blogger/ung mor. Sorry. Anonymkode: dfecd...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg synes det er fint, men mulig det blir litt rart på en norsk unge? Klarer ikke helt å bestemme meg. Anonymkode: 4eb99...6da Aurelia Pedersen er ikke akkurat pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden Fint Litauisk navn. Anonymkode: 56659...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #31 Del Skrevet 4 timer siden Aurelia er helt ok, og for oss som jobber i skoler eller barnehager er det helt nydelig med navn som ikke alle andre heter. Men det kommer litt an på etternavnet om det blir helt kræsj (men alle bryr seg ikke om sånt). Jeg liker navnet Kornelia, og på min barneskole med drøyt 300 elever er det kun ei Kornelia. Anonymkode: 0d4ad...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aurelia er helt ok, og for oss som jobber i skoler eller barnehager er det helt nydelig med navn som ikke alle andre heter. Men det kommer litt an på etternavnet om det blir helt kræsj (men alle bryr seg ikke om sånt). Jeg liker navnet Kornelia, og på min barneskole med drøyt 300 elever er det kun ei Kornelia. Anonymkode: 0d4ad...c93 Er nettopp det, tror det krasjer for mye med etternavnet rett og slett 😅 Anonymkode: 4eb99...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå