AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Jeg synes det er fint, men mulig det blir litt rart på en norsk unge? Klarer ikke helt å bestemme meg. Anonymkode: 4eb99...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Mulig det bare er meg, men jeg synes navn som begynner på Au- er litt rare på norsk. Å starte et navn med ordet vi bruker når vi slår oss, AU!, høres litt rart ut bare i mine ører. Litt tungekrøll også. Samme med navnet Aurora. Aurelia er likedan. Anonymkode: cdb8f...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden 💀 nei Anonymkode: 74f9b...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Love actually season ja hehe Anonymkode: 020f4...a11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig det bare er meg, men jeg synes navn som begynner på Au- er litt rare på norsk. Å starte et navn med ordet vi bruker når vi slår oss, AU!, høres litt rart ut bare i mine ører. Litt tungekrøll også. Samme med navnet Aurora. Aurelia er likedan. Anonymkode: cdb8f...c20 Hehe 😅 Har vokst opp med en Aurora, så jeg synes ikke det er noe rart egentlig. Anonymkode: 4eb99...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Love actually season ja hehe Anonymkode: 020f4...a11 Er det en Aurelia der? (har ikke sett 🫠) Anonymkode: 4eb99...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Høres ut som en medisin eller Auroa på Wish. Anonymkode: b9488...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som en medisin eller Auroa på Wish. Anonymkode: b9488...f27 😂💀 Anonymkode: 4eb99...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Synes det er fint,men passer ikke på en helnorsk jente, da synes jeg Aurora eller Cornelia bedre Anonymkode: aad4c...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Aurelia er den feminine formen av Aurelius, fra den kjente filosof-kongen Marcus Aurelius, en av historiens største og "beste" keisere. Navnet Aurelia synes jeg derfor er sterkt og pent på hvem som helst. Anonymkode: 5cb0a...ab5 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Nydelig navn som passer fint på en norsk jente. Det er ingen fremmede lyder i det, og alle skjønner det er et jentenavn. Anonymkode: 1ce09...12a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Minner meg om en bakterie koloni. Anonymkode: fbcd6...996 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aurelia er den feminine formen av Aurelius, fra den kjente filosof-kongen Marcus Aurelius, en av historiens største og "beste" keisere. Navnet Aurelia synes jeg derfor er sterkt og pent på hvem som helst. Anonymkode: 5cb0a...ab5 Ja, det regnes jo faktisk som et klassisk navn, og har blitt brukt litt i Norge siden 1800-tallet 😊 Anonymkode: 4eb99...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Syns det er helt greit. Hadde ikke reagert på om en unge i bhg til ungen min hadde hett Aurelia. Mye heller en Aurelia enn enda en Olivia/Leonora/Sofia ect. Anonymkode: 89de9...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nydelig navn som passer fint på en norsk jente. Det er ingen fremmede lyder i det, og alle skjønner det er et jentenavn. Anonymkode: 1ce09...12a Aurelia er - om mulig - styggere enn Andrine. Det høres ut som en hudsykdom 🦠 Anonymkode: ceb91...a2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aurelia er - om mulig - styggere enn Andrine. Det høres ut som en hudsykdom 🦠 Anonymkode: ceb91...a2b Mener du ja, betyr ikke at alle syns det fordiom du har merkelige assosiasjoner 😂😂 Anonymkode: 89de9...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Love actually, ja... Men fint navn. Hvorfor er det viktig for deg hva jeg synes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Stor pike skrev (3 minutter siden): Love actually, ja... Men fint navn. Hvorfor er det viktig for deg hva jeg synes? Men jeg har ikke sett den filmen engang 😭 Er interessert i andres meninger for selv synes jeg det er et fint navn, men samtidig er jeg skeptisk til å kalle babyen vår det fordi det er litt spesielt her til lands og kanskje ikke klinger så godt på norsk. Anonymkode: 4eb99...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var også umiddelbart på Love actually... Navnet fungerer jo helt greit på norsk, med tanke på stavemåte og uttale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Aurelia er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå