AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Min hund mangler storcert, han har 2 små👍🏼 Tenker å melde han på NKK utstilling nå til våren, men hva blir rett å krysse av på skjema? Ja eller nei på om han er fullcertet? Ja eller nei for om han står for tittelen norsk utstillingschampion? Håper noen har mer peiling enn meg🙃🫶🏼 Anonymkode: c3730...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min hund mangler storcert, han har 2 små👍🏼 Tenker å melde han på NKK utstilling nå til våren, men hva blir rett å krysse av på skjema? Ja eller nei på om han er fullcertet? Ja eller nei for om han står for tittelen norsk utstillingschampion? Håper noen har mer peiling enn meg🙃🫶🏼 Anonymkode: c3730...f49 Han er ikke fullverdig når han mangler et cert. Anonymkode: be950...8da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er ikke fullcertet når han mangler et cert. Anonymkode: be950...8da Rettet autocorrect skrivefeil Anonymkode: be950...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Nei på begge. Først må han bli fullcertet. Oversikt over hva som kreves for din hunderase finner man som regel på klubbens hjemmeside. Noen har jo brukskrav i tillegg til utstillinger. Anonymkode: 87c01...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Litt usikker på den andre faktisk, men finn ut om det er brukskrav, feks spor eller agility, og gjennomfør før neste utstilling. Er hunden fyllt to år? De får ikke ch tittel før de fyller to. Anonymkode: 87c01...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Utstilling blir etter fylte to år, og det er ikke brukskrav på rasen😄 Anonymkode: c3730...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Nei på første, ja på andre Anonymkode: 38447...766 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå